AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Kjøpte min første mango etter å ha smakt denne herlige frukten hos en venninne. I butikken var de røde og grønne men supermyk så jeg satset heller på en som var grønn og litt myk. Men er ikke de som er helt grønne umoden? Skjærte den opp og den så dårlig ut noen steder, den skal vel ikke være brun noen steder? Jeg ser på Denne videoenat noen av bitene han skjærer er røde. Er min mango dårlig eller skal den være slik?
Proxy Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 Den såg ikke helt bra ut :O Skal være frisk og gul
Gjest navnelapp Skrevet 14. mars 2012 #3 Skrevet 14. mars 2012 Den såg ut til å ha vore frosen. Var eg deg ville eg gått tilbake til butikken med dei, med mindre du har hatt dei liggande i fleire dagar.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #4 Skrevet 14. mars 2012 Det som jeg skjærte ut var bare gult men tør ikke smake på det. Går rett i søppelet. Jakten på den perfekte mango fortsetter. Bør jeg kjøpe en som er litt rød også, selv om den er myk? KJøpte på coop obs i går, synd jeg ikke tok vare på kvitteringen.
Infantata Skrevet 14. mars 2012 #5 Skrevet 14. mars 2012 Oi, den mangoen var lite delikat Omtrent sånn her skal en bra mango se ut: 6
Sweetpea25 Skrevet 14. mars 2012 #6 Skrevet 14. mars 2012 Den der så ikke bra ut nei, fruktkjøttet i mangoen skal være gul. En spisemoden mango skal være litt myk, men ikke brun inni, slik som den der.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #7 Skrevet 14. mars 2012 Sammenlignet med den mangoen som infantata lå ut var jo min ganske ekkel. Takk for svar alle sammen
Nimorna Skrevet 14. mars 2012 #8 Skrevet 14. mars 2012 *grøss* den mangoen der ser direkte uspiselig ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå