AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Hei. Jeg ser det er utlyst to stillinger i Nav i kommunen min nå, også jeg kan tenke meg å søke. Jobber i noe lignende, men uten presset og den negative omtalen nå. Noen med erfaring fra å jobbe i Nav, som kan fortelle meg litt om hvordan det er? Det er som saksbehandler, ikke de som sitter å tar i mot telefon...
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 Hei. Jeg ser det er utlyst to stillinger i Nav i kommunen min nå, også jeg kan tenke meg å søke. Jobber i noe lignende, men uten presset og den negative omtalen nå. Noen med erfaring fra å jobbe i Nav, som kan fortelle meg litt om hvordan det er? Det er som saksbehandler, ikke de som sitter å tar i mot telefon... Det er en veldig meningsfyllt jobb. Du må ha evne til å multitaske, ta egne beslutninger, produsere mye, være empatisk og løsningsfokusert, og lete etter muligheter der andre ser begrensninger. Jobb på NAV handler om mye mer enn å prate med folk.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 Så har du fri hver fredag. Det må være den eneste yrkesgruppen som aldri er tilstede på fredager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå