Spent brud Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Jeg har fått tilbud om jobb som må begynnes i senest 1.mai. Pappa er ferdig i sin permisjon da, og poden har fått bhgplass fra 20.august. Planen er å ringe rundt til ulike bhg og høre om de har ledig plass frem til opprinnelig bhgstart. Det jeg lurer på er om vi kan miste vår opprinnelige bhgplass dersom vi får plass i en annen midlertidig??
Gjest Annaires Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 Dere mister vel plassen da..? Men stakkars liten! Bli plassert et sted, kanskje endelig begynne å føle seg trygg, før han skal rives bort derifra og plasseres i en annen bhg? Det blir mye på kort tid for en liten pjokk. Husk bare hvor slitsomt en selv syns det er å starte i ny jobb.. Hadde nok heller vurdert andre alternativ.
Gjest Marmot Skrevet 14. mars 2012 #3 Skrevet 14. mars 2012 Min sønn byttet bhg-plass etter 5 mnd, og det fungerte helt fint. Han har tatt det med knusende ro. Jeg gruet meg veldig, men hadde ikke noe valg, og det har gått mye bedre enn jeg trodde det ville.
Gjest Kvikklunsj Skrevet 15. mars 2012 #4 Skrevet 15. mars 2012 Her ble det også byttet barnehage etter et par mnd, det gikk kjempefint for barnet! Jeg var veldig usikker og grua meg, men pjokken elsket den nye barnehagen også :-) (han var da 1,5 år)
Spent brud Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2012 Det ordnet seg :-) Vi fikk plass fra 1.april :-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå