AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Er det noen som har prøvd brazilian vax i Bergen? Har dere evnt et sted å anbefale meg?
Betty2 Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 Prøvd det, anbefaller det fremfor å barbere seg. Jeg gikk på whawha, veldig fornøyd med servicen og fagnivået der (ikke hvem som helst får lov til å vaxe)
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #3 Skrevet 14. mars 2012 Takk for svar! Skal sjekke ut nettsiden dems Hvor lang tid tar det før hårene vokser ut igjen? Hvor lange må hårene være før man tar vax?
Betty2 Skrevet 14. mars 2012 #4 Skrevet 14. mars 2012 De trenger ikke være så veldig langer. fra 0,5 til 1 cm, men det kan du også ringe å høre med dem om. Hvor lenge det varer, er litt varierende, det kan gå alt fra 4-6 uker, før hårene er vokst ut igjenn, fordel med vox er også at hårene blir tatt med roten, og blir dermed mykere og virker tynnere.
Rosebud Skrevet 14. mars 2012 #5 Skrevet 14. mars 2012 Har vært på Wah wah noen ganger og er godt fornøyd med dem. Tar tre til fire uker før hårene vokser ut på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå