AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Er denne positiv eller negativ?? Den er fra billigtester, og i bruksanvisningen sto det markert at testsonen var lengst ned mot oppsugingsdelen, men jeg synes ikke den øverste streken var særlig klar.. Trenger deres erfaringer! ..Og ja, det er første gang jeg prøver EL-test
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 Åneei! Jeg fikk ikke lastet opp bildet! HJELP! TS
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #5 Skrevet 14. mars 2012 Jeej! Når er selve EL i forhold til når testene er positive da? Jeg er idag på cd 17, og det er første dag jeg tester.. Ts
sukkersøt Skrevet 14. mars 2012 #6 Skrevet 14. mars 2012 Har ikke såå peiling, men tror det er en liten periode på ca 6 dager det foregår. Litt vanskelig å si hvor i den perioden du er.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #8 Skrevet 14. mars 2012 Takk for svar Grunnen til at jeg spør om dette er at jeg alltid har kjempeømme pupper fra før EL og hele lutefasen. Nå har jeg ikke merket noe til det, men kjenner det godt i eggstokkene, så var jo testen positiv nå.. Må vel bare læres inn dette med testene også.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #9 Skrevet 15. mars 2012 Jeg tok en ny test idag, og den ser ut til å være svakere enn i går. Er det garantert at jeg da har hatt EL? Eller kan testene lyve? Jeg har nemlig ikke hatt noen symptomer som jeg pleier, kun press i underlivet.. Ts
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #10 Skrevet 18. mars 2012 På EL- testene der må teststreken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Det er bare på graviditesttestene en svak strek er positiv uansett hvor svak den er.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #11 Skrevet 18. mars 2012 På EL- testene der må teststreken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Det er bare på graviditesttestene en svak strek er positiv uansett hvor svak den er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå