Gå til innhold

Trenger en skikkelig god peelingkrem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tenker peeling til ansiktet, holder jeg en knapp på Dermalogicas Daily microfoliant. Veldig finkornet pulver som blandes med vann eller med en av Dermalogicas cleansere, og som du kan bruke hver dag om du vil.

Er det kroppspeeling du tenker på, så har L'oreal en som jeg liker - Exfotonic tror jeg den heter (grønn krukke).

Gjest Ethereal
Skrevet

Hvis du har veldig tørr hud, bør du passe deg for Daily Microfoliant; på denne årstiden kan jeg ikke bruke den mer enn ca to ganger pr uke, og huden blir veldig tørr etterpå. Jeg har hørt skryt av en peelinggele fra YSL som også fungerer uten korn. Du masserer den på tørr hud og masserer til den blir flytende før den skylles av. Det er en "gull"farget gele i gjennomsiktig tube. Den skal jeg teste ut neste gang.

Skrevet

Kanebo har en finfin peelingkrem, synes jeg. Den inneholder ikke grove korn- noe jeg personlig, ikke takler.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vichy (fåes på apotek) har en kjempegod peiligkrem for ansiktet.

Skrevet
Kanebo har en finfin peelingkrem' date=' synes jeg. Den inneholder ikke grove korn- noe jeg personlig, ikke takler.[/quote']

Kanebo Silk Peeling Powder? Den er jeg i hvert fall kjempefornøyd med!

Skrevet
Kanebo Silk Peeling Powder? Den er jeg i hvert fall kjempefornøyd med!

Jepp! Stemmer!

Gjest sunshine-t
Skrevet

Ja får se om jeg tar en tur innover byen til uken og handler litt :blunker:

Gjest Ethereal
Skrevet

Hvis du tenker på enten Daily Microfoliant eller Kanebo Peeling Powder, burde du forsøke å få en prøve først, så du kan finne ut om du liker det eller ikke.Slike peelinger bør du først la virke på huden i 1-2 minutter før du vasker dem av, da får du silkemyk hud etterpå.

Gjest Ethereal
Skrevet

Kanebo koster ca 430,- for 40gr, men det vil sikkert holde i opptil ett år ved bruk to ganger pr. uke. Daily Microfoliant koster 545,- for 76 gram, så egentlig billigere enn Kanebos. Ellers er de to så godt som identiske. Jeg kjøpte Dermalogica hos Essential Dayspa, og betalte rundt 350,- for det. Jeg kjøpte i juni, og har fortsatt nesten halve boksen igjen.

Gjest sunshine-t
Skrevet

Herlig!! ja må se om jeg ikke finner den da:)

Gjest Ethereal
Skrevet

Dermalogica eller Kanebo??? *nysgjerrig* :oops:

Skrevet

Clarins har en mild og god ansiktspeeling. Gentle Exfoliating Refiner heter den og koster rundt 230 kroner. Jeg har brukt den i mange år og er veldig fornøyd med den.

Gjest sunshine-t
Skrevet
Dermalogica eller Kanebo??? *nysgjerrig* :oops:

tror det blir derma. viss jeg ikke finner en enda bedre enn da :)

Skrevet

På det nåværende tidspunkt har jeg både Biotherm og Lancome og begge er helt fantastisk. Anbefales

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...