Gjest PinkLeaf Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Jeg fant dennepå Lefdal, og lurer på om noen her har erfaring med Remington. Jeg kommer kun til å bruke rettetanga en sjelden gang, til fest og slikt. Er denne et godt valg? I sin prisklasse, vel og merke. Jeg vet at de fleste sier man mååå ha ghd, men jeg gidder ikke bruke så mye penger på en rettetang siden den ikke vil brukes hver dag.
Xtra_lilje Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 jeg har den, og jeg bruker den veldig sjelden. den funker helt greit, men jeg angrer faktisk på at jeg ikke la litt mer penger i det og kjøpte en ghd - da hadde jeg nok brukt den oftere.
Ylvamor Skrevet 14. mars 2012 #3 Skrevet 14. mars 2012 Om du ikke vil kjøpe GHD til rundt 2000,- så vil jeg uansett anbefale deg å gå på en frisørsalong å kjøpe. Disse er kvalitet og gode jern. Du får de helt ned i 5-6 hundre på salonger også.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #4 Skrevet 14. mars 2012 Du får GHD på feelunique, den er helt fantastisk
Gjest PinkLeaf Skrevet 14. mars 2012 #5 Skrevet 14. mars 2012 Ok. Men den er ok til sjelden bruk - som sannsynligvis er det jeg vil bruke den til?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #6 Skrevet 14. mars 2012 Jeg har ikke prøvd den, men har generelt dårlig erfaring med "billig-merker". Bedre å legge litt enger i det selvom du ikke skal bruke den ofte, for de få gangene du bruker den vil du vel ha et bra resultat?
Gjest PinkLeaf Skrevet 14. mars 2012 #7 Skrevet 14. mars 2012 Jeg har ikke prøvd den, men har generelt dårlig erfaring med "billig-merker". Bedre å legge litt enger i det selvom du ikke skal bruke den ofte, for de få gangene du bruker den vil du vel ha et bra resultat? Det er derfor jeg er så usikker Jeg har veldig langt hår som ikke holder krøller så lenge, men er så lei av at det bare er slett.. Men det en kommer ikke til å bli brukt så mye, men kanskje jeg kan kjøpe en brukt ghd da?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #8 Skrevet 14. mars 2012 ghd koster ikke mer enn 800-900 kr på feelunique...
Gjest PinkLeaf Skrevet 14. mars 2012 #9 Skrevet 14. mars 2012 Men de jeg så var små, og da kommer det til å ta laaaaaaang tid å fikse håret mitt.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #11 Skrevet 14. mars 2012 Men de jeg så var små, og da kommer det til å ta laaaaaaang tid å fikse håret mitt. Neida, de er ikke så små
litago22 Skrevet 15. mars 2012 #12 Skrevet 15. mars 2012 obh nordica har etter min mening de beste verktøyene for hår. min obh rettetang var like bra fra første til siste dag! jeg kjøpte den våren 07, og den rettet nylig sitt siste hårstrå... såjeg hadde den ca 5 år, og den ble flittig brukt. husker ikke helt, men tror jeg betalte 700 for den hos lefdal. obh nordicas bølgetang er også å anbefale
antibac Skrevet 15. mars 2012 #13 Skrevet 15. mars 2012 Jeg har hatt rettetang til 800 spenn fra en frisør. Den funka helt ok, men varte ikke like lenge som GHD-rettetangen min. I tillegg fikk den mye belegg fra beskyttelsessprayer o.l. Har hatt GHD-rettetangen i over 3 år, og den fungerer like fint enda. Bruker den i perioder. Veldig bra investering.
Gjest Badabing Skrevet 15. mars 2012 #14 Skrevet 15. mars 2012 (endret) Jeg hadde en rimelig rettetang fra Melissa før jeg fikk meg GHD. Synes GHD er oppskrytt. Det går litt fortere å rette håret og det blir mykt, men ellers merker man ikke så stor forskjell. Så om du bare retter håret en sjelden gang, vil jeg si at det holder med en Remington. Endret 15. mars 2012 av Badabing
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #15 Skrevet 15. mars 2012 Jeg hadde en rimelig rettetang fra Melissa før jeg fikk meg GHD. Synes GHD er oppskrytt. Det går litt fortere å rette håret og det blir mykt, men ellers merker man ikke så stor forskjell. Så om du bare retter håret en sjelden gang, vil jeg si at det holder med en Remington. Det spørs jo hva slags hår man har også. Jeg har også hatt en billig fra Melissa og den ga et dårlig resultat. Og regner med at TS vil ha etbra resultat selvom det kun er en sjelden gang.
Gjest PinkLeaf Skrevet 15. mars 2012 #16 Skrevet 15. mars 2012 Jeg har slett hår, så det er mest til å fikse kjapt hvis håret er helt..vel, ræva om morgenen, eller hvis jeg skal lage fall/bølger/krøller til fest og slikt. Da blir det nok en Remington på meg, eller kanskje en OBH. Har forsåvidt hørt mye bra om dem tidligere.
Gjest Badabing Skrevet 15. mars 2012 #17 Skrevet 15. mars 2012 Det spørs jo hva slags hår man har også. Jeg har også hatt en billig fra Melissa og den ga et dårlig resultat. Og regner med at TS vil ha etbra resultat selvom det kun er en sjelden gang. Selv har jeg i alle fall typisk nordisk hår. Tynne men mange hårstrå, ganske glatt, "fin" hårtype. Har forsøkt mange forskjellige rettetenger og har ikke merket så stor forskjell mellom dem. Synes GHD nesten gjør håret mitt så glatt og mykt at det er vanskelig å style det etterpå, for det tar ikke volum så lett. OBH har jeg ikke prøvd, men mener søs har Remington og at jeg har synes at den har vært bra når jeg har brukt den.
otilie Skrevet 15. mars 2012 #18 Skrevet 15. mars 2012 Jeg har Remington... Funker kjempebra :D har prøvd andre rettetanger, men la ikke merke til noe særlig forskjell....
Gjest PinkLeaf Skrevet 15. mars 2012 #19 Skrevet 15. mars 2012 Takk for svar alle sammen! Tror dere det er billigere å kjøpe i Danmark?
Gjest Kvikklunsj Skrevet 15. mars 2012 #20 Skrevet 15. mars 2012 Jeg elsker min rettetang fra braum:-) (satin hair) fa elkjøp:-) jeg er 10x mer fornøyd med den enn ghd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå