Pinkypaj Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Hei! Jeg har vært sykmeldt 5 uker for angst og deperesjoner da min mor og min mormor begge ligger for døden etter lengre uhelbredlig sykdom. Startet på cipralex for 4 dager siden, bivirkningene er = stor dritt så mye på kjenning itilegg til å slite med angst / depresjonene. Hvis jeg skal ha behov for langtids sykemeldniing ( over 8 uker noe som jeg tror ) og det er nav som er min arbeidsgiver fra før, dvs dem som utbetaler arbeidsavklaringshet penger. Skal jeg da søke om sykepenger :S ? Eller vil jeg motta Arbeidsavklaringshet penger som normalt selv om jeg er langtids sykmeldt ? Er forvirret. Siste jeg trenger nå er at økonomien går til hel*** også. Svært takknemmlig om noen kunne gitt meg et svar.
liv Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 En har ikke rett på sykepenger i det hele tatt når en går på arbeidsavklaringspenger. En må følge behandlingsplanen for å få rett på arbeidsavklaringspenger, klarer du ikke følge planen du har laget med din saksbehandler (tiltak etc.) så ta kontakt og se om dere må forandre planen.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #3 Skrevet 14. mars 2012 Får man ikke aap fordi man allerede er syk da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå