vanilje123 Skrevet 14. mars 2012 #1 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Hei, alle! Etter en laang treningspause er jeg igjen klar for å begynne på en ny runde med trening. Har siden august i fjord endret kostholdet mitt drastisk, noe som har ført til en vektnedgang fra 74 til rundt 57 kilo. Dette er jo vel og bra, men føler at det mangler litt muskler på den nå ganske spinkle kroppen min, i og med at vektnedgangen min har skjedd så og si uten trening, kun med et ganske stort kaloriunderskudd. Så nå er det skjerpings på treningsfronten, og ikke bare på matfronten. Har igjen 3 kg. som skal av før jeg er ferdig, og ellers vil jeg legge fokuset mitt på å få en fastere, mer muskuløs kropp. Er elev på videregående, og er 174 høy. Spiser ikke kjøtt, men får i meg bra med proteiner, ettersom fisk svært ofte står på menyen min. Følg meg gjerne, blir veldig glad for tilbakemeldinger. Endret 14. mars 2012 av vanilje123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje123 Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #2 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Jah, da var jeg igang, da! Matinntak sålangt idag: Frokost: Havregrøt med sukrin, litt banan og kanel og en kopp med te. Lunsj: Vaniljekesam mager med sukrin og kanel Senere er planen å spise: Middag: Kokt torsk med brokkoli, kålrot og gulrøtter Kvelds: Et knekkebrød med salat, fiskekake og paprika Ellers: En appelsin når jeg føler for det. Planlagt trening: Syk og svak idag, skjelver og er svimmel og måtte dra hjem fra skolen, så blir neppe noe trening idag. Ellers skal er planene for dagen å få unna litt skolearbeid, har en fremføring i norsk som må jobbes med, og å se på film med mamman min, og i det heletatt få litt tid med henne. American history x er leid inn, så dette blir bra! Endret 14. mars 2012 av vanilje123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå