AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Jeg har begynt å bake veldig mye, og da går det med en del solsikkefrø, sesamfrø, gresskarkjerner, linfrø osv. Jeg har ikke sett i alle butikker, men der jeg har vært koster det ca 25kr for ca 400g. Er det noen som vet om steder de selger større mengder for en billigere pris? Bor i Trondheim om det skulle ha noe å si..
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 Felleskjøpet har sikkert noe, de selger en del som fuglemat.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #4 Skrevet 14. mars 2012 Felleskjøpet har sikkert noe, de selger en del som fuglemat. De har vel kun solsikkefrø..
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #5 Skrevet 15. mars 2012 iHerb Takk for tips, men fant ikke noe billigere der.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #6 Skrevet 15. mars 2012 Har til nå sjekka Obs, Mega, Ica, Bunnpris og Rema. Koster omtrent det samme på alle, og ikke større enn 350-500g :/
Gjest mari kontrari Skrevet 16. mars 2012 #7 Skrevet 16. mars 2012 Noen typer (feks sesamfrø) har jeg funnet i store kvanta i "innvandrerbutikker". Ellers kan du se på helsekost/alternative butikker, men der syns jeg ofte det kan vært dyrt selv om de skulle ha større kvanta enn vanlig matbutikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå