AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Jeg har møtt en fyr gjennom en venninne forrige. Vi hadde veldig god kjemi, og jeg oppfattet han som interessert. Han er over snittet hyggelig med alle(han er en sånn en), men den kvelden snakket han nesten bare med meg og han ga meg masse komplimenter. Ikke bare på at jeg var morsom og intelligent, men også på at jeg er vakker og søt osv. Venninna mi sa at hun aldri hadde sett han oppføre seg så rart før, han avbrøt og var bare "rar" sa hun, uten at hun helt klarte å sette fingeren på det. Han er vanligvis veldig flink til å la andre få plass, så det var veldig ulikt han. Hun nevnte at han kanskje bare var nervøs, siden han har sagt han blir litt merkelig når han er nervøs. Vi vet begge at vi kommer til å møtes på lørdag, så da er det vel rett av meg å ikke forvente å høre fra han før det, siden vi bare har kontakt gjennom venninna mi foreløpig? Har han på facebook, men det føles ikke naturlig at jeg tar kontakt der. Kommenterte på noe han skrev på veggen på fest-invitasjonen, men fikk ikke noe kommentar tilbake, bare av en av de andre vennene jeg kjenner gjennom hun tidligere nevnte venninna mi. Det trenger ikke bety noe, vel? Jeg overanalyserer alt. Redd for at jeg ikke virket nok interessert når han var her forrige uke også, fordi jeg er av den sarkastiske typen, så fremstår noen ganger som litt kald. Hvordan går jeg frem på festen på lørdag? Hvor interessert skal jeg virke? Hvordan vet jeg at han ikke vil ha meg som ny venn, og ikke mer? Hvordan holde følelsene i sjakk fram til det, og ikke skape for mange illusjoner? Hjeeelp!
kattepus89 Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 Vet sånne ting er utrolig vanskelig Men du får lytte på magefølelsen. Vær ærlig med deg selv...! Og bare vent og se hva som skjer på lørdag da :D Ikke tenk så mye utover det liksom... Og så må du skrive hvordan det gikk
Gjest .-L-. Skrevet 14. mars 2012 #3 Skrevet 14. mars 2012 Hvordan går jeg frem på festen på lørdag? Hvor interessert skal jeg virke? Hvordan vet jeg at han ikke vil ha meg som ny venn, og ikke mer? Hvordan holde følelsene i sjakk fram til det, og ikke skape for mange illusjoner? Hjeeelp! Slutt å tenk så mye og spør fyren forsikig ut
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #4 Skrevet 14. mars 2012 Vet sånne ting er utrolig vanskelig Men du får lytte på magefølelsen. Vær ærlig med deg selv...! Og bare vent og se hva som skjer på lørdag da :D Ikke tenk så mye utover det liksom... Og så må du skrive hvordan det gikk Hihi, jeg vet. Det er jo umulig å svare på for dere, men jeg er så redd for å bli mer betatt av han dersom han bare ønsker å være venner. For jeg vil gjerne ha han som venn også, om det er det han kan tilby meg. En sånn person som jeg føler jeg ønsker å ha i livet mitt. Enten som noe mer, eller som en god venn. Og jeg VET han vil ha meg i livet sitt også, på måten han uttrykte seg på når vi snakkt sammen, men vanskelig å vite på hvilken måte, da han er en sånn som har mange jentevenner. Skal prøve å slappe av, har latt litt frustrasjon gå utover venninner, det hjelper en del! Skal poste her! Følger spent med selv
Gjest -J- Skrevet 14. mars 2012 #5 Skrevet 14. mars 2012 Hvor interessert skal jeg virke? Hvordan vet jeg at han ikke vil ha meg som ny venn, og ikke mer? Så interessert som du er, men det er ikke nødvendig å tømme hele registeret første kvelden. Men om du er interessert og han prøver, så bør du hjelpe til ved å vise din interesse istedenfor å holde tilbake slik at han blir usikker og gir opp. Da blir det verre. Det siste finner du fort nok ut. Hvordan holde følelsene i sjakk fram til det, og ikke skape for mange illusjoner? Hjeeelp! Ta en øl og gjør noe annet som krever litt fokus. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #6 Skrevet 15. mars 2012 Ts her. Takk for gode råd, selv om det egentlig ikke er så mye å gjøre med det første. Bare vente, vente. Lagt masse planer fram til lørdagskvelden, så håper det kan holde fokuset bort fra det. Jeg er så redd for at jeg vil såre meg selv her. Han er så fin, men han har så utrolig mange som synes han er fin. Hvordan kapre en fantastisk fyr, som vet sin verdi? Jeg kunne ønske jeg var litt flinkere på å sette pris på meg selv, og min verdi. For jeg vet jeg er bra, jeg bare glemmer det. Jeg heller mer mot at han vil være venn nå, men illusjonene jeg har skapt består fortsatt. Ønsker veldig at han skal være noe jeg kan utvikle noe fantastisk med. Skal nok virke interessert i han, men er redd for at fokuset blir for mye på han, og ikke på å ha det gøy. Håper bare han oppsøker meg en del! Jeg håper, håper at alt bare "lander" når vi begynner å snakke sammen, at det står klart for meg hvordan dette kan utvikle seg. Jeg ønsker ikke å sitte igjen med mye tvil på hva han vil og på hva jeg vil, i hvilken retning etter lørdagskvelden, jeg vil ha kommet et halvt skritt videre. Ganske sikker på at vi fortsetter å bli kjent, men det spørs bare hvilken retning.
Gjest .-L-. Skrevet 17. mars 2012 #7 Skrevet 17. mars 2012 Ganske sikker på at vi fortsetter å bli kjent, men det spørs bare hvilken retning. Høhø, da må jo du gjøre ditt for at det skal gå i den retningen du vil
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #8 Skrevet 18. mars 2012 Til headlinen din: "Hei, jeg ønsker å bli kjæresten din".... Er jo bare å si det så vet du om han vil eller ikke
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #9 Skrevet 18. mars 2012 Oppdatering: Han sov hos meg i natt(vi hadde ikke sex), og nå skal vi vel sannsynligvis møtes igjen. Han er bare veldig opptatt, mye jobb og skole. Litt usikker på om han er "min type" etter å ha vært med han mer, men jeg vil gi det en sjanse. Hvis ikke jeg faller for han, så kan jeg jo i det minste få et friends! Veldig, veldig usikker på om jeg vil mer, veldig usikker på om han vil mer. Vi er ikke helt på bølgelengde, og i morges før han dro var han ganske rar. Han koste med meg, og vi satt sammen og holdt hender og sånn, men han snakket bare masse med venninnene mine før han dro. Snakket ikke så mye med meg. Han virker interessert, men kanskje ikke så veldig etter i kveld. Kan virke som om han ikke i det hele tatt er klar for å gå inn i noe seriøst. Hm.. Men det var ikke bare illusjoner, han ville "mer", men nå lurer jeg bare på hva som skjer videre.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #10 Skrevet 18. mars 2012 (..)"Hvis ikke jeg faller for han, så kan jeg jo i det minste få et friends with benefits forhold. " skulle det stå!
Steinar40 Skrevet 18. mars 2012 #11 Skrevet 18. mars 2012 Oppdatering: Han sov hos meg i natt(vi hadde ikke sex), og nå skal vi vel sannsynligvis møtes igjen. Han er bare veldig opptatt, mye jobb og skole. Litt usikker på om han er "min type" etter å ha vært med han mer, men jeg vil gi det en sjanse. Hvis ikke jeg faller for han, så kan jeg jo i det minste få et friends! Veldig, veldig usikker på om jeg vil mer, veldig usikker på om han vil mer. Vi er ikke helt på bølgelengde, og i morges før han dro var han ganske rar. Han koste med meg, og vi satt sammen og holdt hender og sånn, men han snakket bare masse med venninnene mine før han dro. Snakket ikke så mye med meg. Han virker interessert, men kanskje ikke så veldig etter i kveld. Kan virke som om han ikke i det hele tatt er klar for å gå inn i noe seriøst. Hm.. Men det var ikke bare illusjoner, han ville "mer", men nå lurer jeg bare på hva som skjer videre. Hvis han er yngre enn 30 år, og/eller holder på med utdannelse, så tenker jeg at du bare kan glemme at han ønsker noe seriøst nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå