Gjest Nuppdupp Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 eneste mannen jeg noen gang har gitt påskeegg til er broren min. jeg sendte det stappet med godteri i posten det kom fram i tide og han var fornøyd lillebror må få godteri vettu 1
Nerdemamma Skrevet 14. mars 2012 #3 Skrevet 14. mars 2012 Blir nok ikke noe påskeegg på voksne mannen min nei. Kjøper han kanskje noe godt øl fra polet men egg hadde han ikke fått med mindre han var 12 år gammel
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #5 Skrevet 14. mars 2012 Kommer helt an på hva han liker, det. Dessverre er min mann ikke påskeeggtypen, men hadde han satt pris på det ser jeg for meg at jeg hadde lagt oppi selvlysende kondomer, hjemmelaget marsipan, kinobilletter til en film vi begge liker og fylt på med ting etterhvert. Dessverre kommer mannen min mest sannsynlig ikke til å sette pris på noe av dette, så jeg gidder ikke.
Bachata Skrevet 14. mars 2012 #6 Skrevet 14. mars 2012 hmm... jeg visste ikke at påskeegg var for unger. Her hvor jeg jobber, blir vi kjempeglade for påskeegg, og det er bare voksne her. Men det blir nok ikke noe påskeegg til mannfolket, men kanskje jeg skal kjøpe og fylle ett påskeegg til oss begge? Jeg vet jo ihvertfall at JEG hadde satt pris på det.
Måndagsbarn Skrevet 14. mars 2012 #7 Skrevet 14. mars 2012 Åh! For en flot idé! Jeg er all over;) Da blir det noe han kan kose seg med mens jeg er borte i påsken - jeg skal nemlig besøke familien i hjemlandet (Norge, altså) mens han blir igjen;o Et par flasker av hans favorittdrikke, tørr fransk cider, må med. Og Lays barbecue-chips, masse sure godterier og får vel skaffe favorittserien hans på dvd før jeg gir meg. DET må da være en bra påskeoverraskelse til verdens fineste
Gjest Solsmil Skrevet 14. mars 2012 #8 Skrevet 14. mars 2012 Godteri jeg ga min i fjor også, og filk av han. Han er litt kresen på sånt, er ikke så mye han liker, så har ikke så mange valgmuligheter. Men mulig jeg legger oppi to kinobiletter også
Gjest Raindrops Skrevet 14. mars 2012 #9 Skrevet 14. mars 2012 Han får ikke påskeegg, men jeg pleier å gi til to av de beste veninnene mine. Tror de setter mer pris på det enn han ville ha gjort, bare fordi de er jenter 1
Wonders Skrevet 15. mars 2012 #10 Skrevet 15. mars 2012 det er ikke noe jeg har tenkt på. Det er jo lenge til. Tenkte jeg skulle pynte til påske da, for 1. gang i livet... Han er ikke kristen, og bryr seg ikke. 1
mumfi Skrevet 17. mars 2012 #11 Skrevet 17. mars 2012 Godteri, ynglingsbladet, kinobillettet og noe litt på kanten . Passer perfekt i det DIGRE påskeegget jeg fant :D hihi. Gleder meg til påske
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #12 Skrevet 17. mars 2012 Klart vi skal ha påskeegg! Et til han og et til meg Jeg fyller oppi med snop.
LeaMichele Skrevet 17. mars 2012 #13 Skrevet 17. mars 2012 Tror ikke han får noe i år, rett og slett for at jeg ikke har råd. Men han fikk et megastort i fjor, da fyllt med favoritt godteriet hans, små ting fra ebay i hobbyen hans, sokker og boxer( det er noe han ikke gidder å kjøpe selv ) og en film. Mulig påske egg er for unger, men skal da ikke mye til for å gjøre det om til for voksene. Og bare en gyllen mulighet til å glede samboeren med en liten overraskelse i hverdagen
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #14 Skrevet 28. mars 2015 Jeg har avstandsforhold, så jeg sender det i posten. Til nå har jeg kjøpt; - En pose smash - En pose nøtter - Questbar - Red bull - En kvikklunsj (Han er ikke så glad i søtsaker og liker å trene) Tenkte å hive oppi noen flaxlodd og. Anonymous poster hash: 9bb45...a6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå