lille_fiol Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Jeg skal flytte i begynnelsen eller midten av juni og har et abonement hos nextgentel.Jeg fikk beskjed om at jeg må si det opp selv men er en ting jeg ikke skjønner,hun damen jeg snakket med sa "Altså.. Oppsigelsestiden er inneværende + 1 måned fra oppsigelse blir registrert." noe jeg ikke forstår.Noen som kan forklare litt lettere? Hun spurte om hun skulle si det opp for meg i dag,men da vil det jo gå ut lenge før juni og jeg vil ha abonnementet lengst mulig opptil den dagen jeg flytter.Og sånn jeg forstod så er det en måneds oppsigelses tid eller er det ut denne måneden jeg er i nå pluss 1 måned? jeg svarte ivertfall; meg: nei for jeg er enda ikke sikker på hva dato jeg vil ha abonnementet til.Men så lenge jeg gjør dette en måned før er det vel i orden? Anne Iren: Ja. Sier du opp måneden før blir nedkobling satt til siste dato måneden etter. så dvs at den alltid blir satt til siste dato..Så hvis jeg flytter fra hybelen min 15juni og sier opp 1 mai så må jeg betale for abonnementet ut hele juni? Og så sa hun også "Du kan si opp i mai eller nå for den saks skyld. Vi kan nå sette en ønsket nedkoblingsdato bare det er etter 30.04." Jeg blir bare mer forvirra jeg,sikkert jeg som er dum her men setter pris på om det er noen her som vil forklare:p
lille_fiol Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #2 Skrevet 14. mars 2012 Jeg skal flytte i begynnelsen eller midten av juni og har et abonement hos nextgentel.Jeg fikk beskjed om at jeg må si det opp selv men er en ting jeg ikke skjønner,hun damen jeg snakket med sa "Altså.. Oppsigelsestiden er inneværende + 1 måned fra oppsigelse blir registrert." noe jeg ikke forstår.Noen som kan forklare litt lettere? Hun spurte om hun skulle si det opp for meg i dag,men da vil det jo gå ut lenge før juni og jeg vil ha abonnementet lengst mulig opptil den dagen jeg flytter.Og sånn jeg forstod så er det en måneds oppsigelses tid eller er det ut denne måneden jeg er i nå pluss 1 måned? jeg svarte ivertfall; meg: nei for jeg er enda ikke sikker på hva dato jeg vil ha abonnementet til.Men så lenge jeg gjør dette en måned før er det vel i orden? Anne Iren: Ja. Sier du opp måneden før blir nedkobling satt til siste dato måneden etter. så dvs at den alltid blir satt til siste dato..Så hvis jeg flytter fra hybelen min 15juni og sier opp 1 mai så må jeg betale for abonnementet ut hele juni? Og så sa hun også "Du kan si opp i mai eller nå for den saks skyld. Vi kan nå sette en ønsket nedkoblingsdato bare det er etter 30.04." Jeg blir bare mer forvirra jeg,sikkert jeg som er dum her men setter pris på om det er noen her som vil forklare:p Det her er foresten internet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå