Polaria Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Er det noen som vet hvordan man lager disse selv? Altså, ved å printe ut fra printer er jo naturlig, men regner med man trenger spesielle ark? Evt har type printer noe å si? Må man ha eget program på pc?
Ryvre Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 Da trenger man sikkert slike ark som man kan klistre på veggen. Eller så kan du jo printe ut på vanlige ark, skjære ut bokstavene slik at du bare sitter igjen med omrisset og de delene du ikke vil ha på veggen og bruke de som mal så du kan male rett på veggen.
Niennas Skrevet 14. mars 2012 #3 Skrevet 14. mars 2012 Det jeg har gjort er å lånt en overhead, printet ut på sånne gjennomsiktige ark, og satt overheaden på den veggen jeg ønsket ordene. Tegnet først med blyant rundt hvert ord, også malte jeg med en tynn pensel etterpå. Jeg foretrekker dette, men ikke alltid like populært hvis man leier? (Og det er ikke alltid like lett å låne en overhead hvis man ikke kjenner noen som jobber på skole!)
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Det jeg har gjort er å lånt en overhead, printet ut på sånne gjennomsiktige ark, og satt overheaden på den veggen jeg ønsket ordene. Tegnet først med blyant rundt hvert ord, også malte jeg med en tynn pensel etterpå. Jeg foretrekker dette, men ikke alltid like populært hvis man leier? (Og det er ikke alltid like lett å låne en overhead hvis man ikke kjenner noen som jobber på skole!) Male rett på vegg er nok uaktuelt ja.. men kan man bruke vanlige klistermerkeark man kjøper på clas olson feks?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå