lille_fiol Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Ja jeg klarte altså å miste min gamle mobil for hundrede gang på baderomsgulvet. Problemet er at når jeg skal ringe høres ringetonen og stemmene ER utrolig langt borte,og personen i andre enden hører nesten ikke hva jeg sier. Er det noe jeg kan fikse eller må jeg få meg ny mobil?
Minya Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 Høres ut som høyttaleren i mobilen har løsnet og "falt ned" fra åpningen den skal sende lyden ut fra. Eneste måten å finne det ut på er å åpne hele dekselet og det er ikke nødvendigvis enkelt med de nyere modellene. Husker jeg fiksa den gamle 3310'en min på den måten. Send den inn på reparasjon evt kjøp ny mobil.
lille_fiol Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2012 Høres ut som høyttaleren i mobilen har løsnet og "falt ned" fra åpningen den skal sende lyden ut fra. Eneste måten å finne det ut på er å åpne hele dekselet og det er ikke nødvendigvis enkelt med de nyere modellene. Husker jeg fiksa den gamle 3310'en min på den måten. Send den inn på reparasjon evt kjøp ny mobil. etter en stund funka plutselig lyden igjen selv etter jeg klarte å miste den en gang til i gulvet
Minya Skrevet 15. mars 2012 #4 Skrevet 15. mars 2012 etter en stund funka plutselig lyden igjen selv etter jeg klarte å miste den en gang til i gulvet Haha, da har du ristet høyttaleren tilbake på plass igjen XD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå