Sauen Shaun Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Jeg har en logo lagret på et worddokument, og jeg må ha den over i et bildeprogram for å få lastet den opp på en nettside. Kan noen fortelle meg hvordan jeg gjør det (eller om det i det hele tatt er mulig å få til)? Jeg bruker picasa til bilder, så best om jeg kan få den over i det programmet som jeg allerede er kjent med.
Lutetium 71 Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 (endret) Jeg har en logo lagret på et worddokument, og jeg må ha den over i et bildeprogram for å få lastet den opp på en nettside. Kan noen fortelle meg hvordan jeg gjør det (eller om det i det hele tatt er mulig å få til)? Jeg bruker picasa til bilder, så best om jeg kan få den over i det programmet som jeg allerede er kjent med. Høyreklikk - lagre bilde som? Eller er det en spesiell font du vil lagre som bilde? Da kan du bruke print screen (PrtSc - og lim inn i ett bildered.program). En annen ting som bør gi deg mer kontroll, er å eksportere som pdf (cute pdf f.eks), åpne pdf fila, markere det du vil ha, og kopiere derifra inn i ett bildered.program. Endret 14. mars 2012 av Lutetium 71
Sauen Shaun Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2012 Tusen takk! Der kom akkurat det tipset jeg trengte. Print screen fungerte utmerket. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå