Gå til innhold

Overføre logo fra worddokument til picasa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en logo lagret på et worddokument, og jeg må ha den over i et bildeprogram for å få lastet den opp på en nettside. Kan noen fortelle meg hvordan jeg gjør det (eller om det i det hele tatt er mulig å få til)? Jeg bruker picasa til bilder, så best om jeg kan få den over i det programmet som jeg allerede er kjent med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har en logo lagret på et worddokument, og jeg må ha den over i et bildeprogram for å få lastet den opp på en nettside. Kan noen fortelle meg hvordan jeg gjør det (eller om det i det hele tatt er mulig å få til)? Jeg bruker picasa til bilder, så best om jeg kan få den over i det programmet som jeg allerede er kjent med.

Høyreklikk - lagre bilde som?

Eller er det en spesiell font du vil lagre som bilde? Da kan du bruke print screen (PrtSc - og lim inn i ett bildered.program).

En annen ting som bør gi deg mer kontroll, er å eksportere som pdf (cute pdf f.eks), åpne pdf fila, markere det du vil ha, og kopiere derifra inn i ett bildered.program.

Endret av Lutetium 71
Skrevet

Tusen takk! Der kom akkurat det tipset jeg trengte. Print screen fungerte utmerket.

:helen:

• Liker 1
Skrevet

Flott! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...