Gjest Månestøv Skrevet 14. mars 2012 #1 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg har lenge vært plaget av stive føtter med ubehag om morgenen. Hele foten kjennes ut som en dukkefot. Jeg pleier å massere dem og det hjelper. Det er en skikkelig merkelig følelse, og relativt irriterende. Har søkt på nettet etter hva det kan være å hva som kan hjelpe men finner lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tt Skrevet 14. mars 2012 #2 Del Skrevet 14. mars 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tt Skrevet 14. mars 2012 #3 Del Skrevet 14. mars 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #4 Del Skrevet 14. mars 2012 Slik har jeg det også. Hos meg kommer det av feilstillinger i fotbladene. Men det gjelder vel egentlig hele døgnet hos meg. Er det kun på morgenen du har det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Månestøv Skrevet 15. mars 2012 #5 Del Skrevet 15. mars 2012 Slik har jeg det også. Hos meg kommer det av feilstillinger i fotbladene. Men det gjelder vel egentlig hele døgnet hos meg. Er det kun på morgenen du har det? Ja, kun om morgenen. Så varer det i rundt en time-halvannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 15. mars 2012 #6 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg har det nederst i leggene når jeg står opp. Legen spurte om jeg hadde noe revmatisme i slekta og det har jeg. Han mente det kunne være begynnelsen på en revmatisk lidelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 15. mars 2012 #7 Del Skrevet 15. mars 2012 Kan være flere ting. Sener ,muskler,ledd,feilstillinger i bein /rygg osv. Men en som har leddgikt (en av uhm 1300 varianter ifølge min revmatolog) kan ha stive føtter om morningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå