AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Hei! Jeg har fått ny vaskemaskin og lurer litt på hvilket program jeg skal velge når jeg vasker treningstøy. Skal jeg velge syntetisk? Bommul? Eller mix? Stort sett alt jeg har er nike dri fit, adidas eller noe med lycra materiale. Jeg har stort sett brukt hurtigvasken som heter mix siden tøyet ikke er møkkete, bare svett. Den typen vask varer 41min og bortimot en time når jeg velger en ekstra vask. Pleier å bruke en halv kort med eddik som tøymykner og ellers blenda sensetive som vaskemiddel Er dette den beste måten å vaske på? Har denne vaskemaskinen: http://www.lefdal.com/product/hvitevarer/vaskemaskin/WMD762SK/hotpoint-vaskemaskin-wmd-762-sk Hvordan vasker du ditt treningstøy?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 Teknisk treningstøy er syntetisk. Jeg hiver det på syntetisk vask med litt vaskepulver og eddik som skyllemiddel, men jeg sparer opp tøy for en uke og vasker en ordentlig vask, ikke hurtigvask. Synes det høres helt greit ut jeg, ikke så mye hokuspokus å vaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå