AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #41 Skrevet 20. mars 2012 Dette stemmer, ja. Hun dumpet Are to uker før Paradise kom på TV, om jeg husker rett. Både han og Iselin blir latterliggjort på facebooken hennes. hvordan ser du det? Har hun ikke lukket profil?
Clyro Skrevet 20. mars 2012 #42 Skrevet 20. mars 2012 (endret) Bloggene til deltagere som er på hotellet nå: Iselin Camilla Bloggene til delgagere som ikke har sjekket inn på hotellet enda: Maria Vida Alexandra Mads (ser at den er nedlagt, men slenger den med likevel) Kristian René (ser ut som den er helt nyoppstartet, kommer sikkert flere innlegg) ..oppdaterer etterhvert som jeg finner flere blogger Endret 20. mars 2012 av Clyro
Gjest Cakenommy Skrevet 20. mars 2012 #43 Skrevet 20. mars 2012 hvordan ser du det? Har hun ikke lukket profil? Den er åpen for venner av venner, slik ser jeg det.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #44 Skrevet 20. mars 2012 http://smug.no/post.aspx?ID=10645 Interessant. Ser ut som om enda ei jente fra "dagens mann" skal være med. Og Bjørnar er visst far!
Infantata Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #46 Skrevet 20. mars 2012 (endret) Ålesunderen oppfører seg som sin look-alike også, bokstavelig talt Ser ikke helt for meg at hun var særlig godt likt inne på hotellet, men sånt kan jo bli bra underholdning for oss som ser på EDIT: skriveleif Endret 20. mars 2012 av Infantata
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #47 Skrevet 20. mars 2012 Ålesunderen oppfører seg som sin look-alike også, bokstavelig talt Ser ikke helt for meg at hun var særlig godt likt inne på hotellet, men sånt kan jo bli bra underholdningsverdi for oss som ser på Hun er fra stranda
aliata Skrevet 21. mars 2012 #48 Skrevet 21. mars 2012 HEr er en SKIKKELIG spoiler så jeg putter den i boks så jeg ikke får noen som spader på meg. Gjelder hva Stian og Nina vant etter konkurransen i går. Seher.no trykket en artikkel om at Nina og Stian vant en FOTOSHOOT etter konkurransen.......
Gjest Raindrops Skrevet 21. mars 2012 #49 Skrevet 21. mars 2012 HEr er en SKIKKELIG spoiler så jeg putter den i boks så jeg ikke får noen som spader på meg. Gjelder hva Stian og Nina vant etter konkurransen i går. Seher.no trykket en artikkel om at Nina og Stian vant en FOTOSHOOT etter konkurransen....... Det er en egen spoilertråd for slike ting
aliata Skrevet 21. mars 2012 #50 Skrevet 21. mars 2012 Var du ironisk nå? Eller blir jeg faktisk henvist til spoilertråden I spoilertråden? 12
Gjest Bobler Skrevet 21. mars 2012 #51 Skrevet 21. mars 2012 HEr er en SKIKKELIG spoiler så jeg putter den i boks så jeg ikke får noen som spader på meg. Gjelder hva Stian og Nina vant etter konkurransen i går. Seher.no trykket en artikkel om at Nina og Stian vant en FOTOSHOOT etter konkurransen....... Hvorfor er det en skikkelig spoiler, og jeg spør igjen, hvorfor putte det i en spiler-tag? Jeg går jo inn her for å lese spoilere, overskriften er ganske klar på at det er en spoilertråd. Da er det ikke nødvendig å putte ting i spoilere. DET ER EN SPOILERTRÅD, du trenger ingen spoiler-tag! () 2
Gjest Raindrops Skrevet 21. mars 2012 #52 Skrevet 21. mars 2012 Var du ironisk nå? Eller blir jeg faktisk henvist til spoilertråden I spoilertråden? Haha, sorry, jeg blandet tråder. I det minste sa jeg i fra på en hyggelig måte 1
Sol79 Skrevet 21. mars 2012 #53 Skrevet 21. mars 2012 Hva er poenget med å legge ut spoilere i spoiler tag? Dette er en SPOILERtråd. Bring it on!!
aliata Skrevet 21. mars 2012 #54 Skrevet 21. mars 2012 Hvorfor er det en skikkelig spoiler, og jeg spør igjen, hvorfor putte det i en spiler-tag? Jeg går jo inn her for å lese spoilere, overskriften er ganske klar på at det er en spoilertråd. Da er det ikke nødvendig å putte ting i spoilere. DET ER EN SPOILERTRÅD, du trenger ingen spoiler-tag! () Fordi noen kanskje ikke synes det er så gøy at handlingen blir avslørt. Men synes det er kjempegøy å lese om mindre konkrete ting (som "eksen" til Are). Så jeg vil gi de mulighet til å velge
Gjest Bobler Skrevet 21. mars 2012 #55 Skrevet 21. mars 2012 Fordi noen kanskje ikke synes det er så gøy at handlingen blir avslørt. Men synes det er kjempegøy å lese om mindre konkrete ting (som "eksen" til Are). Så jeg vil gi de mulighet til å velge Eksen til are er ikke noen spoiler for meg, da det ikke har noe med hva som skjer på PH å gjøre. Hvem som ryker ut, hvem som kommer inn, hva som skjer osv er spoilere. Det er en spoiler-tråd, vil man ikke vite hva som skjer, så kan man holde seg unna syntes jeg. Det er rimelig irriterende å bruke masse tid på å "åpne" spoilere for å lese en tråd. Eneste jeg mener skal pakkes inn, er vinneren. 2
Gjest Tekola Skrevet 21. mars 2012 #56 Skrevet 21. mars 2012 Jeg får litt mark av den der PH-slippfest videoen. Journalisten er jo nesten teitere enn noen av deltakerene
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #57 Skrevet 21. mars 2012 For en sleiping Areer! Sjekka facebooken til eksen hans og de hadde visst vært sammen i nesten ett år eller noe :O Kvalme drittsekk som har så lett for å være utro.
Infantata Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #58 Skrevet 21. mars 2012 Hvis noen vil vite hva som skjer på PH i kveld, i morgen og neste uke, står det en del i tv-guiden på vg.no. Så vet dere det! 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #59 Skrevet 21. mars 2012 Hører rykter om at Nina må velge mellom Stian og Fredrik på parrsermonien, og at Fredrik ryker hjem 1
challenger Skrevet 21. mars 2012 #60 Skrevet 21. mars 2012 Hører rykter om at Nina må velge mellom Stian og Fredrik på parrsermonien, og at Fredrik ryker hjem Håper det stemmer! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå