Gå til innhold

Paradise Hotel 2012 SPOILERTRÅD

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt info om deltagere som etterhvert sjekker inn på hotellet:

* Blondinen med grå kjole på første rad heter Vida og har en blogg som du kan finne her

* Hun i blomstret kjole heter Maria, bor i Tromsø og er god venn med Alina.

* Han som står bakerst til høyre for Are heter Tommy og kommer fra Oppland.

Annonse

AnonymBruker

Hvis hun hadde vunnet så hadde hun ikke hatt tid til å ta silikonen enda. de hadde nettopp kommet hjem fra mexico når det startet så det er mer sannsynlig at de som er veldig brune har vært der lenge. dessuten får de ikke pengene enda.

AnonymBruker

Hvis hun hadde vunnet så hadde hun ikke hatt tid til å ta silikonen enda. de hadde nettopp kommet hjem fra mexico når det startet så det er mer sannsynlig at de som er veldig brune har vært der lenge. dessuten får de ikke pengene enda.

Dette med hudfarge synes jeg er et veldig tynt grunnlag for å si hvem som vinner. Jeg kan være i Afrika i et halvt år og fremdeles ha lysere hud enn de lyseste på dette bildet.

AnonymBruker

Jeg tror ikke vinneren får pengene før etter finalefesten. Enkelte av deltakerne er kanskje typen som ville gått ut på byen og spandert på alt og alle etter å ha fått en slik sum i hendene, så det ville kanskje vært en giveaway. :P

Men hudfarge er kanskje litt tynt. For det første er det veldig individuelt hvor brun man blir, og hvor mye man eventuelt selvbruner seg, og for det andre er jo hele juryen med frem til slutten, så en god del av deltakerne har nok reist hjem samtidig.

• Liker 1
AnonymBruker

Jeg mente ikke si at vinneren var brunest, men at det kunne være en indikasjon på hvor lenge noen hadde vært der. forresten så har iselin sagt at når hun skal ta silikon skal hun ta så mye som hun får plass til så tror vi kan utelukke det.

AnonymBruker

Henne i blått & blondt heter Mali ;) Vet ikke når hun kommer inn men.

Å herregud, jeg skulle til å spørre om det var henne. Vi gikk i klasse på barneskolen og ungdomsskolen, dette kan bli utrolig underholdende, for den gangen var hun iallefall dum som et brød.

• Liker 2

Annonse

Kan bekrefte at Camilla og Andreas er sammen ja:) men aner ikke om de ble sammen etter innspillingen eller på programmet da.. Dette med brunargen har ingenting å si, for etter at en deltaker blir sendt ut kommer de ikke tilbake til Norge. De blir plassert på et hotell i Mexico, så det ikke skal gå an å vite hvem som vinner:) Alle drar hjem samtidig!

• Liker 2
AnonymBruker

Kan bekrefte at Camilla og Andreas er sammen ja:) men aner ikke om de ble sammen etter innspillingen eller på programmet da.. Dette med brunargen har ingenting å si, for etter at en deltaker blir sendt ut kommer de ikke tilbake til Norge. De blir plassert på et hotell i Mexico, så det ikke skal gå an å vite hvem som vinner:) Alle drar hjem samtidig!

Jeg tror ikke alle reiser hjem samtidig. Bloggen til hun ene som var med ble jo lagt ut i tråden her, og hun oppdaterte jo i hele februar.

Annonse

Jeg tror ikke alle reiser hjem samtidig. Bloggen til hun ene som var med ble jo lagt ut i tråden her, og hun oppdaterte jo i hele februar.

Er det jeg har fått vite av en tidligere deltaker i hvertfall. Og husker Nanna fra første sesong gikk ut i media og klaget på den dårlige oppfølgingen hun fikk fra TV3 etter at hun røk ut, hvor hun bare ble plassert på et hotell. Men jeg kan jo ikke vite helt sikkert, har jo ikke deltatt selv (heldigvis). Har ikke lest bloggen til hun du snakker om, men mulig hun har blogget fra Mexico eller fått tillatelse til å reise hjem pga personlige grunner. Husker også triana la ut endel bilder på Facebook fra en tidligere sesong hvor hun var på byen i Mexico med de utstemte deltakerne..

• Liker 2

Ser at det er en del småkrangling i den andre Paradise-tråden om hvorvidt man skal diskutere deltagernes gjøremål/forhold/whatever utenfor hotellet. Er det ikke best om man lar den andre tråden bli forbeholdt det som vises på tv, så tar vi all annen diskusjon her i stedet? :)

Og det krangelen i ikke-spoilertråden omhandler er at Are visstnok har dame utenfor hotellet. Og ja, det stemmer. Hun er 15 år (96'er født i desember) og de skal ha holdt på en god stund, selv om de aldri har vært sammen offisielt :P Slenger med en link til bloggen hennes:

http://misstrondheim.blogg.no/1331599951_paradise_hotel.html

Gjest Cakenommy

Ser at det er en del småkrangling i den andre Paradise-tråden om hvorvidt man skal diskutere deltagernes gjøremål/forhold/whatever utenfor hotellet. Er det ikke best om man lar den andre tråden bli forbeholdt det som vises på tv, så tar vi all annen diskusjon her i stedet? :)

Og det krangelen i ikke-spoilertråden omhandler er at Are visstnok har dame utenfor hotellet. Og ja, det stemmer. Hun er 15 år (96'er født i desember) og de skal ha holdt på en god stund, selv om de aldri har vært sammen offisielt :P Slenger med en link til bloggen hennes:

http://misstrondheim.blogg.no/1331599951_paradise_hotel.html

Dette stemmer, ja. Hun dumpet Are to uker før Paradise kom på TV, om jeg husker rett. Både han og Iselin blir latterliggjort på facebooken hennes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...