Gå til innhold

Paradise Hotel 2012 SPOILERTRÅD

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

miss-paradise blir kristin.

Gjest Rivera
Skrevet (endret)

Hva skjer imorgen? :popcorn:

Jentene fremfører siste del av miss paradise-konkurransen, så stort sett hele episoden går med til å øve på dansen de lager, selve fremførelsen og kåringen av miss paradise. Også blir det fest etter kåringen (no surprise there). Jentene skal fremføre en fellesdans og en egen dans med heiarop til partneren sin (i cheerleader uniform), og sistnevnte var kleint :fnise: Eller, alt var egentlig kleint, men sistnevnte var hakket verre.

Ang. episoden på onsdag, så får Iselin en fredning og stå med Stian på torsdag pga. en oppgave miss paradise får. Kristian Renè sier på reklamen at han kommer til å måtte sende enda en fra Tromsø hjem (Maria), men Camilla står og griner under parsermonien, så jeg tror Nina eller Christina ryker på torsdag. Synes det er vanskelig å gjette hvem av de to som ryker siden Tommy har lovet å stå med Christina (noe han ikke ønsker å bryte), men samtidig har han noe på gang med Nina (hvis N og C stiller seg bak Tommy, da).

Endret av Rivera
Skrevet

Da går sikkert Christina selv om han har lovet det, løfter kan brytes. Særlig på paradise :P

Men om han syns det var ubehagelig med Nina rundt kan jo det og være god grunn for å sende henen hjem.

Skrevet

Håper så inderlig at Christina må pakke sakene og dra hjem!

Det eneste jeg vet sikkert er at Maria ikke ryker på torsdag.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvem vinner miss patadise da?

AnonymBruker
Skrevet

Hvem vinner miss patadise da?

Kristin blir vinneren av konkurransen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper Iselin blir værende inne på hotellet lenge. Synes det er hun som står for den beste underholdninga med alle sine kloke innspill. Morsomt bare hun åpner munnen! ;-) Hun går iallefall ikke ut nå på torsdag siden hun får fredning. Hurra!

• Liker 1
Skrevet

Det kan se ut som Christina ryker ut på torsdag, reaksjonen til Camilla var at i neste episode så gråt hun. Derfor tror jeg at Nina stiller seg bak tommy, og tommy velger Nina (for både sin egen skyld og for gruppa).

Camilla hadde ikke begynt å gråte om Nina stilte seg bak Christian. Fordi da hadde marte måttet dra.

Hva tror dere? (Har sett kveldens episode9

AnonymBruker
Skrevet

Håper så inderlig at Christina må pakke sakene og dra hjem!

Det eneste jeg vet sikkert er at Maria ikke ryker på torsdag.

Hvordan vet du det?

Skrevet

Herregud, Iselins hummerhistorie :hoho: Dere som ikke har sett kveldens episode har noe å se frem til!

AnonymBruker
Skrevet

Det kan se ut som Christina ryker ut på torsdag, reaksjonen til Camilla var at i neste episode så gråt hun. Derfor tror jeg at Nina stiller seg bak tommy, og tommy velger Nina (for både sin egen skyld og for gruppa).

Camilla hadde ikke begynt å gråte om Nina stilte seg bak Christian. Fordi da hadde marte måttet dra.

Hva tror dere? (Har sett kveldens episode9

marte?

Skrevet

Camilla har begynt å blogge igjen, og har fått Andreas til å gjøre det samme.

Skrevet

Har sett morradagens episode.

Og det er Nina som ryker ut.. Hun stiller seg bak Tommy, det samme gjør Christina. Og Tommy velger Christina..

:/

Annonse
Gjest Vazquez
Skrevet (endret)

Dette er ikke spoilertråden. Modifisér innlegget ditt kjapt, inainaina.

FAEEEEEEEEEEEEN

Endret av Vazquez
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke spoilertråden. Modifisér innlegget ditt kjapt, inainaina.

Dette er nok spoilertråden :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei? Nina ut?

Jeg som ville ha ut Christina! Fuck it.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...