AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #281 Skrevet 16. april 2012 Kristian - http://krmoody.blogg.no/ er det forlovelsesring han har på fingeren sin?
Gjest Rivera Skrevet 17. april 2012 #284 Skrevet 17. april 2012 (endret) Hva skjer imorgen? Jentene fremfører siste del av miss paradise-konkurransen, så stort sett hele episoden går med til å øve på dansen de lager, selve fremførelsen og kåringen av miss paradise. Også blir det fest etter kåringen (no surprise there). Jentene skal fremføre en fellesdans og en egen dans med heiarop til partneren sin (i cheerleader uniform), og sistnevnte var kleint Eller, alt var egentlig kleint, men sistnevnte var hakket verre. Ang. episoden på onsdag, så får Iselin en fredning og må stå med Stian på torsdag pga. en oppgave miss paradise får. Kristian Renè sier på reklamen at han kommer til å måtte sende enda en fra Tromsø hjem (Maria), men Camilla står og griner under parsermonien, så jeg tror Nina eller Christina ryker på torsdag. Synes det er vanskelig å gjette hvem av de to som ryker siden Tommy har lovet å stå med Christina (noe han ikke ønsker å bryte), men samtidig har han noe på gang med Nina (hvis N og C stiller seg bak Tommy, da). Endret 17. april 2012 av Rivera
pinar Skrevet 17. april 2012 #285 Skrevet 17. april 2012 Da går sikkert Christina selv om han har lovet det, løfter kan brytes. Særlig på paradise Men om han syns det var ubehagelig med Nina rundt kan jo det og være god grunn for å sende henen hjem.
Infantata Skrevet 17. april 2012 Forfatter #286 Skrevet 17. april 2012 Håper så inderlig at Christina må pakke sakene og dra hjem! Det eneste jeg vet sikkert er at Maria ikke ryker på torsdag. 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #288 Skrevet 17. april 2012 Hvem vinner miss patadise da? Kristin blir vinneren av konkurransen.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #289 Skrevet 17. april 2012 Jeg håper Iselin blir værende inne på hotellet lenge. Synes det er hun som står for den beste underholdninga med alle sine kloke innspill. Morsomt bare hun åpner munnen! ;-) Hun går iallefall ikke ut nå på torsdag siden hun får fredning. Hurra! 1
D_P Skrevet 18. april 2012 #290 Skrevet 18. april 2012 Det kan se ut som Christina ryker ut på torsdag, reaksjonen til Camilla var at i neste episode så gråt hun. Derfor tror jeg at Nina stiller seg bak tommy, og tommy velger Nina (for både sin egen skyld og for gruppa). Camilla hadde ikke begynt å gråte om Nina stilte seg bak Christian. Fordi da hadde marte måttet dra. Hva tror dere? (Har sett kveldens episode9
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #291 Skrevet 18. april 2012 Håper så inderlig at Christina må pakke sakene og dra hjem! Det eneste jeg vet sikkert er at Maria ikke ryker på torsdag. Hvordan vet du det?
VirreVapp Skrevet 18. april 2012 #292 Skrevet 18. april 2012 Herregud, Iselins hummerhistorie Dere som ikke har sett kveldens episode har noe å se frem til!
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #293 Skrevet 18. april 2012 Det kan se ut som Christina ryker ut på torsdag, reaksjonen til Camilla var at i neste episode så gråt hun. Derfor tror jeg at Nina stiller seg bak tommy, og tommy velger Nina (for både sin egen skyld og for gruppa). Camilla hadde ikke begynt å gråte om Nina stilte seg bak Christian. Fordi da hadde marte måttet dra. Hva tror dere? (Har sett kveldens episode9 marte?
Susan Sto Helit Skrevet 18. april 2012 #294 Skrevet 18. april 2012 Camilla har begynt å blogge igjen, og har fått Andreas til å gjøre det samme.
Adelia Skrevet 18. april 2012 #295 Skrevet 18. april 2012 Har sett morradagens episode. Og det er Nina som ryker ut.. Hun stiller seg bak Tommy, det samme gjør Christina. Og Tommy velger Christina.. :/
Adelia Skrevet 18. april 2012 #296 Skrevet 18. april 2012 (endret) Camilla har begynt å blogge igjen, og har fått Andreas til å gjøre det samme. Adressa? Edit: Fant det selv. http://boevollen.blogg.no/ og http://andreasakselsen.blogg.no Endret 18. april 2012 av inainaina
Gjest Vazquez Skrevet 18. april 2012 #297 Skrevet 18. april 2012 (endret) Dette er ikke spoilertråden. Modifisér innlegget ditt kjapt, inainaina. FAEEEEEEEEEEEEN Endret 18. april 2012 av Vazquez
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #298 Skrevet 18. april 2012 Dette er ikke spoilertråden. Modifisér innlegget ditt kjapt, inainaina. Dette er nok spoilertråden
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #299 Skrevet 18. april 2012 Nei? Nina ut? Jeg som ville ha ut Christina! Fuck it.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå