Gå til innhold

Paradise Hotel 2012 SPOILERTRÅD

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en SPOILERtråd, da kan du heller la vær å lese i den:)

Les beskrivelsen av tråden: "her spoiles det som spoiles kan".

Det er jo ikke noe stress å legge det i spoilere når man først har lest hvordan man gjør det. Det er jo riktignok en spoilertråd, men akkurat episodesammendrag har ikke vært et problem før, da det ikke har vært så vanlig at enkelte får sett episodene tidligere enn andre. Spoilertråder tidligere har gått mer på spekulering og detektivarbeid, enn rene referat.

• Liker 5
Gjest Rivera
Skrevet

Jeg har ikke noe i mot å legge slike ting i spoilere hvis jeg kommer til å skrive slike sammendrag flere ganger, men begge episodene jeg skrev sammendrag om har gått på TV nå, så de bare lar jeg stå :)

AnonymBruker
Skrevet

La spoilertråden få være spoilertråd!

• Liker 11
Gjest Rivera
Skrevet

Tv3 skriver at dette skjer i mandagens episode:

"Deltakerne får beskjed om at det er Miss Paradise-uka og at en ny jente skal sjekke inn. Når de finner ut hvem det er får Kristian René seg en stor overraskelse. Første del av konkurransen om Miss Paradise-tittel er at jentene skal holde foredrag. Iselin er usikker på hva hun vet, mens Camilla velger et tema som absolutt faller i smak hos guttene. Under kveldens fest lekes det flasketuten peker på, og Tommy utfordrer jentene til å kysse ham. Leken avslører ekte følelser. To av turtelduene på hotellet ryker i tottene på hverandre."

Så da ryker i hvert fall ikke Iselin ut på torsdag.

AnonymBruker
Skrevet

Da er det sikkert veninnen til Alina som sjekker inn, siden Kristian får seg en overraskelse, de er jo fra samme område alle sammen.

Lurer på når Mali Iren kommer inn, det er henne jeg venter på! :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Tv3 skriver at dette skjer i mandagens episode:

"Deltakerne får beskjed om at det er Miss Paradise-uka og at en ny jente skal sjekke inn. Når de finner ut hvem det er får Kristian René seg en stor overraskelse. Første del av konkurransen om Miss Paradise-tittel er at jentene skal holde foredrag. Iselin er usikker på hva hun vet, mens Camilla velger et tema som absolutt faller i smak hos guttene. Under kveldens fest lekes det flasketuten peker på, og Tommy utfordrer jentene til å kysse ham. Leken avslører ekte følelser. To av turtelduene på hotellet ryker i tottene på hverandre."

Så da ryker i hvert fall ikke Iselin ut på torsdag.

tipper Kristina går ut

• Liker 1
Gjest k(a)os
Skrevet

tipper Kristina går ut

Håper virkelig det. Men det blir sikkert Alina.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis ikke det kommer en twist eller noe, så ryker jo Alina. Alle vil nok ha henne ut. Tommy velger nok Kristina ovenfor Alina. Camilla og Andreas blir jo sikkert et par.

AnonymBruker
Skrevet

Tror heller det er Camilla og Andreas som knekker her lol. Neida... Håper ikke det er Kristin og Dennis ihvertfall. Syns de er fine sammen jeg!

Håper det er Alina som ryker denne gangen. Og neste gang håper jeg det er Kristian Renè og/eller Camilla. Eller for all del... Andreas. Sutreunge!

AnonymBruker
Skrevet

På en måte tror jeg ikke Alina går ut, siden venninna hennes skal komme inn. Tror produksjonen vil ha henne der til det skal skje, og at det derfor kommer en eller annen twist som gjør at hun får bli.

Eller så velger Tommy Alina over Kristina.

Samtidig tror jeg ikke helt på det heller, for Kristin har skrevet i bloggen sin at Kristina hadde blitt en av hennes beste venner, og Kristina har jo ikke vært der inne sååå lenge ennå.

• Liker 1
Skrevet

Når er det morgendagens episode blir lagt ut på viaplay.no ?

Skrevet

Når er det morgendagens episode blir lagt ut på viaplay.no ?

den er der nå

Skrevet

Alina går ut.

Er det noe du vet 100%? :(

AnonymBruker
Skrevet

jeg vil ikke at Alina skal gå ut..

det er jo bare trist at folk sa at hun var falsk. Hun er faktisk den personen som baksnakket minst om de andre. Andreas og Kristina er mye mer falske enn Alina. Bare at det er beleilig for dem å si slikt nå.

• Liker 2
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg skal ikke se mer på paradise hvis alina ryker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fy f.. for en gjeng!

• Liker 1
Skrevet

Hadde virkelig håpet det var Kristina som gikk ut, men dengang ei :tristbla:

Skrevet

:kjefte:

For bare krysse fingrene på at de sender henne inn igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...