Susan Sto Helit Skrevet 4. april 2012 #181 Skrevet 4. april 2012 Da har seoghør.no bekreftet at Andreas og Camilla er et par. Og at de landet samtidig på Gardermoen da de kom hjem. Samt at hun kommer inn igjen etter påske.
challenger Skrevet 4. april 2012 #183 Skrevet 4. april 2012 Da har seoghør.no bekreftet at Andreas og Camilla er et par. Og at de landet samtidig på Gardermoen da de kom hjem. Samt at hun kommer inn igjen etter påske. :( Var det jeg visste at hun kom inn igjen!! Tv3 er så lette å gjennomskue.. Men da kan jo ryktene om at hun og Andreas vinner stemme da:(
Gjest Vodka Skrevet 4. april 2012 #184 Skrevet 4. april 2012 (endret) Jeg ser morgendagens episode nå... stakkars Iselin Får skikkelig vondt av henne nå.. Are er så slem mot henne når han ikke forteller henne noe og bare sender seg selv hjem! Endret 4. april 2012 av Vodka
pinar Skrevet 4. april 2012 #185 Skrevet 4. april 2012 Å hun er så kjedelig. Vil ikke ha hun inn igjen. 2
challenger Skrevet 4. april 2012 #186 Skrevet 4. april 2012 Jeg ser morgendagens episode nå... stakkars Iselin Får skikkelig vondt av henne nå.. Are er så slem mot henne når han ikke forteller henne noe og bare sender seg selv hjem! Hva skjer i morgen da?
Gjest Vodka Skrevet 4. april 2012 #187 Skrevet 4. april 2012 Hva skjer i morgen da? Are sender seg selv hjem, Iselin blir lei seg. Han nye, Miguel, blir par med Iselin, og Kristian går på solo.
Arlea Skrevet 4. april 2012 #188 Skrevet 4. april 2012 Are drar. Jeg synes det er helt greit at han dro. Det blir kjedelig der inne når de som er der ikke har overlevelsesinnstinktet inntakt. Er bedre at de som ikke vil være der/ikke har noe i mot å bli sendt ut stikker så fort som mulig fremfor at alle står der på parsermonien og bare "jaja, samma for meg". Men er litt skuffa. For noen uker siden var han jo ganske ivrig på å spille spillet, og han hadde jo virkelig sjansen til det denne uka.
pinar Skrevet 4. april 2012 #189 Skrevet 4. april 2012 Ja det er litt skuffende, men helt greit og. Men kunne han ikke bare trekke seg fra hele showet?
challenger Skrevet 4. april 2012 #190 Skrevet 4. april 2012 Are sender seg selv hjem, Iselin blir lei seg. Han nye, Miguel, blir par med Iselin, og Kristian går på solo. JIPPI:)
Kassiopeia Skrevet 4. april 2012 #191 Skrevet 4. april 2012 Dere som sier at dere ser på episoder som ikke vises på tv før dagen etter, hvor ser dere disse episodene??
Gjest Vodka Skrevet 4. april 2012 #192 Skrevet 4. april 2012 Dere som sier at dere ser på episoder som ikke vises på tv før dagen etter, hvor ser dere disse episodene?? viaplay.no, den første måneden er gratis. men hvis du avmelder deg med en gang får du fortsatt hele måneden du har bestilt gratis
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #193 Skrevet 5. april 2012 noen som aner når forhåndsvisningene blir lagt ut på viaplay?
Arlea Skrevet 5. april 2012 #194 Skrevet 5. april 2012 Som regel i løpet av dagen før sending. I fjor var det alltid etter/under dagens episode så vidt jeg fikk det med meg, mens i år har jeg funnet de tidligere. Men ser ikke forhåndsvisning hver dag, så har ikke lagt merke til noe spesielt tidspunkt.
Gjest Vodka Skrevet 5. april 2012 #195 Skrevet 5. april 2012 (endret) noen som aner når forhåndsvisningene blir lagt ut på viaplay? de pleier å være der i 16-tida. forhåndsvisningen av morgendagens episode altså. Endret 5. april 2012 av Vodka
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #196 Skrevet 5. april 2012 ny jente sjekker inn en eller annen gang.. http://mariasolbakken.blogg.no/1332455025_request_alina_fra_par.html 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #197 Skrevet 7. april 2012 I denne artikkelen sier Kristin "Dennis var den første jeg ringte til da jeg kom hjem". Så det vil vel si at Dennis ryker før Kristin?
naun Skrevet 7. april 2012 #198 Skrevet 7. april 2012 I denne artikkelen sier Kristin "Dennis var den første jeg ringte til da jeg kom hjem". Så det vil vel si at Dennis ryker før Kristin? hvis du ryker ut av paradise hotel, så blir du sendt til ett hotell. Tror alle reiser samtidig til Norge når vinneren har blitt kåret
Lana Del Rey Skrevet 7. april 2012 #199 Skrevet 7. april 2012 Men det er jo kun de siste deltagerne som er med å velge vinneren. Om en av dem ryker snart blir den personen sendt hjem til Norge tidligere.
Susan Sto Helit Skrevet 7. april 2012 #200 Skrevet 7. april 2012 I denne artikkelen sier Kristin "Dennis var den første jeg ringte til da jeg kom hjem". Så det vil vel si at Dennis ryker før Kristin? Det kan jo være så enkelt at de landet på forskjellig flyplass til slutt? De bor jo ikke på samme sted i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå