Gå til innhold

Hva putter dere i påske egget til en 3 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år skal jeg lage hjemmelaget påske egg, gleder meg til og gi det :ball:

Skal lage det med servietter rundt sånn dekopasj, med bond rundt =)

men lurer på hva jeg skall putte inni? noen tipps? det skallvere den vanlige lille størrelsen på egget =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke vanlig med godteri, da?

Jeg pleide å bruke sånne store egg og puttet oppi litt godteri, et par tegneserieblader, noen fargestifter. Kjøpte inn litt og litt før påske så det ikke ble så dyrt.

(Nå har jeg ikke små barn lenger, så påskeegget i år kommet til å inneholde litt godteri og litt alkohol. :ler: )

:heks:

Skrevet (endret)

Litt godteri (min spiser ikke godteri, så blir ikke mye, ikke fordi jeg nekter han godteri, men han vil rett og slett ikke ha)

Kjeks

En liten billigleke av noe slag, kanskje såpebobler

Et bilde av en traktor eller helikopter eller tog eller noe. Blir nok bildet som er mest stas vil jeg tro.

Endret av Atomica
Skrevet

(når er påsken i år? :sjenert: )

• Liker 1
Skrevet

Treåringen får litt godteri (mest sjokolade, kanskje Bilerkjeks e.l.) og en leke, og så skal han få lete etter egg som vi gjemmer (det er jo godteri det også).

Skrevet (endret)

(når er påsken i år? :sjenert: )

Påsken er uke 14, palmesøndag er 1. april, 2. påskedag er mandag 9. april.

Endret av andy capp
Skrevet

Påsken er uke 14, palmesøndag er 1. april, 2. påskedag er mandag 9. april.

Takk :)

Skrevet

noe sunt :skravle:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars unge!

• Liker 4
Skrevet

Godteri vel, til begge to . det er jo det som er vitsen med påskeegg .

jeg hadde blitt dødlig skuffet om jeg fikk påskeegg med gulrøtter og broccoli oppi.

• Liker 8
Gjest "gjest"
Skrevet

Tyrkisk pepper må da være en slager for en tolvåring.

Skrevet

Godteri vel, til begge to . det er jo det som er vitsen med påskeegg .

jeg hadde blitt dødlig skuffet om jeg fikk påskeegg med gulrøtter og broccoli oppi.

Ja jeg hadde også blitt skuffet som barn visst det bare var sunne ting som gulerot og sånt i påskeegget.

Da ser jeg ikke heeeelt poenget med påskeegg lengre :P

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg hadde også blitt skuffet som barn visst det bare var sunne ting som gulerot og sånt i påskeegget.

Da ser jeg ikke heeeelt poenget med påskeegg lengre :P

Jeg hadde blitt skuffet nå og jeg , men det er meg da, litt barnslig til tider .

Skrevet

Jeg hadde blitt skuffet nå og jeg , men det er meg da, litt barnslig til tider .

Visst typen min hadde overasket meg med påskeegg å det kun var grønnsaker så hadde jeg nok blitt skuffa jeg og ja hehe!

Å kanskje følt det var ett hint :P

Skrevet

Jeg har en treåring, og her blir det sjokolade og kjeks+en liten gave.

Skrevet

Hva da, tørket frukt da eller? er jo godt det =)

Gjest frøken am
Skrevet

Legg oppi det ungen liker!

Her blir det en Lynet McQueen bil (for han har jo INGEN fra før av :fnise:), rå rødbetekjeks, rå vafler, mais, druer og noen sukkerfrie drops :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Rå vafler? Hva er det? Min 4-åring får litt godteri og litt ostepop. Små plastleker har hun nok av. Hun får et lite egg som vi fyller opp etterhvert, for hun har arvet min godterihunger og klarer ikke å fordele selv.

AnonymBruker
Skrevet

Hva da, tørket frukt da eller? er jo godt det =)

Rosiner er ikke godis! :nei:

Legg oppi det ungen liker!

Her blir det en Lynet McQueen bil (for han har jo INGEN fra før av :fnise:), rå rødbetekjeks, rå vafler, mais, druer og noen sukkerfrie drops :jepp:

:nei: :nei: :nei: :nei: :nei: :nei: :nei: :nei: :nei: :nei: :nei: Stakkars unge...

• Liker 3
Skrevet

Nå har jeg fyldt opp eggene med mariekjeks, sjokolade, litt nonstopp og sjokoladebanan, krokkodiller, og noen sure frosker, snne myke, ble et lite påske egg med litt av hvert =) :kaklehone::smilyblomst::hjerter::kgbaby: sender med barna nå, siden jeg ikke ser dem føre etter påske =) håper det holder seg... hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...