melly666 Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Hjelp! Jeg er ikke på byen her i Norge, og aner derfor ikke hva det er vanlig for jenter å ha på (annet enn en viss idé). Skal som nevnt i tittelen på gjenforeningsfest, og ønsker å se fin ut, uten å tiltrekke meg for mye oppmerksomhet (sjenert grå mus). Kan nevne at jeg bruker x-small/small og har akkurat passe store pupper (ikke så store at de blir vulgære i utrigninger, men ikke for små til å fylle ut kjoler). Petite og kan bruke det meste, så fremst det ikke er for langt. Noen som kan hjelpe meg med tips til hva jeg kan ha på? Prøvd å se etter kjoler, men blir så usikker.
Gjest Tekola Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 Hva går du i til vanlig? En pen bluse og et fint skjørt, kanskje? Men det kommer jo an på hvor gammel du er også, da.
Snøvott Skrevet 14. mars 2012 #3 Skrevet 14. mars 2012 (endret) Av det jeg har sett, kler norske jenter seg i jeans/joggebukser til hverdags, og rumpekorte skjørt og kjoler når de skal på byen. Tror du gjør lurt i å gå i noe du faktisk liker, jeg. Endret 14. mars 2012 av Snøvott 3
Hecubaa Skrevet 15. mars 2012 #4 Skrevet 15. mars 2012 Drit i hva andre går med og gå med noe DU føler deg vel i Det er da man er finest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå