AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 I sommer møtte jeg en gutt på en fest som begynte å vise sin interesse for meg. Jeg var ikke særlig interessert i starten men han fortsatte å snakke med meg. Utover høsten og vinteren begynte jeg å gi etter og jeg startet og forelske meg. Vi møttes mange ganger og hadde det utrolig bra sammen, men dagen etter vi hadde sex første gang stakk han og siden da har jeg nesten ikke hørt mer. Sendte litt meldinger for å få vite hva som hadde skjedd, da fikk jeg bare til svar at han ikke ville ha noe dame. Jeg ble helt knust siden jeg hadde lagt hele meg i han mot slutten.Nå er dette et par måneder siden og vi kan nå snakke litt vennlig sammen, men det er alltid jeg som tar kontakt og nesten alltid jeg som fører samtalen. Hvordan kan jeg få han tilbake? Tenker på han hele tiden.Det virker som han var mest interessert når han kunne jakte på meg å prøve å få meg, men han er en kjempe grei og kjekk gutt som kunne fått hvem han ville lett, så skjønner ikke at han brukte over et halvt år på meg bare for å få seg et ligg.
NatashaRomanoff Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 To alternativer: - Enten fikk han kalde føtter - Ellers brukte han faktisk såpass lang tid på å få deg i sengs. Enkelte folk er totale rasshøl, så dette overrasker ikke. Det er forsovidt en ærlig sak, han vil ikke ha kjæreste og det sa han jo rett ut. Men hvis du på død og liv vil ha han tilbake, må du spille på jaktinntiktet hans. Dvs: ikke kontakt han mer. La han jakte på deg. Ikke gi etter på sex hvis han tar kontakt. Vær beintøff! Men mitt råd ville vært å bare glemme hele fyren. Ikke kast vekk mer tid på han. Jeg vet det er veldig vanskelig. Har vært gjennom det samme selv, og jeg skjems så forferdelig mye når jeg ser tilbake på hvordan jeg desperat klenget meg på han. Fy faen, jeg blir så flau at jeg omtrent avgår med døden her... Heldigvis stod plutselig drømmemannen ut av intet foran meg og nå er jeg bare glad til for at ting ble som de ble:rodmer: Lykke til
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 To alternativer: - Enten fikk han kalde føtter - Ellers brukte han faktisk såpass lang tid på å få deg i sengs. Enkelte folk er totale rasshøl, så dette overrasker ikke. Det er forsovidt en ærlig sak, han vil ikke ha kjæreste og det sa han jo rett ut. Men hvis du på død og liv vil ha han tilbake, må du spille på jaktinntiktet hans. Dvs: ikke kontakt han mer. La han jakte på deg. Ikke gi etter på sex hvis han tar kontakt. Vær beintøff! Men mitt råd ville vært å bare glemme hele fyren. Ikke kast vekk mer tid på han. Jeg vet det er veldig vanskelig. Har vært gjennom det samme selv, og jeg skjems så forferdelig mye når jeg ser tilbake på hvordan jeg desperat klenget meg på han. Fy faen, jeg blir så flau at jeg omtrent avgår med døden her... Heldigvis stod plutselig drømmemannen ut av intet foran meg og nå er jeg bare glad til for at ting ble som de ble:rodmer: Lykke til Tusen takk for bra svar! Vil helst ikke se at han er den drittsekken og at jeg har vært så dum. Er selv ganske flau over alt jeg har sagt og skrevet til han i etter tid og tenkt hvor dum det faktisk går ann å bli. Jeg burde egentlig prøve å glemme han som du sier, men er så forferdelig vanskelig og selv om han er en dritt så vil jeg ikke innse det selv. Håper plutselig min drømmemann dukker opp rett foran meg.
Steinar40 Skrevet 14. mars 2012 #4 Skrevet 14. mars 2012 Han har sagt rett ut til deg at han ikke vil ha dame. Det er et ærlig svar. Finn deg en annen fyr som vil ha dame. Og vent da med sex til du er sikker på hvor du har han. Ellers bare ødelegger du for deg selv.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #5 Skrevet 14. mars 2012 Jeg trodde først av overskriften at du snakket om en katt eller noe... 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #6 Skrevet 14. mars 2012 Han har sagt han ikke vil ha dame. La noen andre jakte på deg og glem han fyren her.
Gjest -J- Skrevet 14. mars 2012 #7 Skrevet 14. mars 2012 Ønsker du å vite de fjorten ordene du trenger for å få ham til å forelske seg i deg for evig tid? Og syv ord for at han kan forlate deg uten smerte om du så ønsker en dag? Desverre så er ikke dette noe jeg kan dele på et åpent forum. Men det jeg kan si er at det beste for deg akkurat nå er å komme deg videre og møte et nytt hankjønn. Når vi ender opp med å fokusere på en enkelt person over lengre tid og ender opp ulykkelig forelsket, har vi en tendens til å forhøye denne personen til en ufortjent høy status og tror at det finnes ingen som denne i hele verden. Jeg er ganske sikker på at du kommer raskt til å glemme denne fyren etter at du har møtt en ny. Kanskje vil du da også oppleve interesse fra den gamle fyren, men da er det kanskje du som ikke er interessert lenger. Happy hunting!
kvaifaen Skrevet 14. mars 2012 #8 Skrevet 14. mars 2012 Ønsker du å vite de fjorten ordene du trenger for å få ham til å forelske seg i deg for evig tid? Og syv ord for at han kan forlate deg uten smerte om du så ønsker en dag? Desverre så er ikke dette noe jeg kan dele på et åpent forum. Men det jeg kan si er at det beste for deg akkurat nå er å komme deg videre og møte et nytt hankjønn. Når vi ender opp med å fokusere på en enkelt person over lengre tid og ender opp ulykkelig forelsket, har vi en tendens til å forhøye denne personen til en ufortjent høy status og tror at det finnes ingen som denne i hele verden. Jeg er ganske sikker på at du kommer raskt til å glemme denne fyren etter at du har møtt en ny. Kanskje vil du da også oppleve interesse fra den gamle fyren, men da er det kanskje du som ikke er interessert lenger. Happy hunting! De vil jeg gjerne vite... he he
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 14. mars 2012 #9 Skrevet 14. mars 2012 Ko mdeg videre i livet, finnes massevis av deilige gutter som er intressert i å få seg mer enn en flørt og et ligg, så det er absolutt ikke nødvendig å sløse bort tid på en fyr som åpenbart ikke vil ha dame
Gjest .-L-. Skrevet 14. mars 2012 #10 Skrevet 14. mars 2012 Tror nokk du må innse at med sånne menn så er slaget tapt i det sekundet du har hatt sex med han. Da er jakten over i hans øyne. Foreslår at du husker hvordan hans personlighets type var og unngår å date slike i fremtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå