Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hjelp til å finne støvler som er behagelige å gå i, og som ser fine ut? Går mye, så viktig at de er gode å gå i! Noen forslag? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Le Chameau. Hands down de mest behagelige og beste støvlene som er å få tak i.

Skrevet

Jeg har et par fra Aigle som jeg er veldig fornøyd med :)

Skrevet

Har Hunters selv, men til mitt forsvar har jeg hatt de siden Kate Moss begynte å gå med de, altså år før fjortissene begynte å ødelegge trenden. De er vel såpass ut nå at jeg ikke ville satset på de som pene støvler rett og slett fordi de gir meg dårlige assosiasjoner til festivalmennesker som tror de skiller seg ut, men egentlig ser ut som 70% av de andre jentene. Konklusjonen er at jeg ikke anbefaler deg å kjøpe Hunter hvis du har vurdert det :)

Skrevet (endret)

Har Hunters selv, men til mitt forsvar har jeg hatt de siden Kate Moss begynte å gå med de, altså år før fjortissene begynte å ødelegge trenden. De er vel såpass ut nå at jeg ikke ville satset på de som pene støvler rett og slett fordi de gir meg dårlige assosiasjoner til festivalmennesker som tror de skiller seg ut, men egentlig ser ut som 70% av de andre jentene. Konklusjonen er at jeg ikke anbefaler deg å kjøpe Hunter hvis du har vurdert det :)

De er ikke særlig behagelige heller vil jeg si. Har et par selv, og herregud for noen stive og vonde støvler. Eneste positive er vel at de har et litt mer moderne og urbant utseende/form enn hva Le Chameau, Aigle og mange andre har.

Endret av Sails
Skrevet

Takk for tips! :) Valget fallt på Le chameau, det er mange som skryter av disse så satser på at de står til forventningene.

Skrevet

Jeg har Viking Fox. De er gode å gå med! Men, jeg går sjeldent langt, så hvordan de er på skikkelige turer skal jeg ikke uttale meg om.

Fine er de og.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Hunters har noen dyrere modeller som er behagelig å gå med, har ikke blitt klam eller noe i dem. De har sånn stoff inni og puter der hvor hælene trykker. Altså, ikke originalmodellen, men de med mer "hestesko"-form på. Le Chamø har vel noe hesteform-aktig form også? Liker ikke de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...