AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Har vært på dealern med en gutt i 3 måneder, og begynte virkelig å like han. Men nå er han ikke interessert lenger. Han har helt sluttet å ta kontakt. Jeg har prøvd et par ganger å sende meldinger, uten særlig respons. Så jeg tar hintet. Men til spørsmålet: hvordan komme over en person? Tenker jo på han hele tiden, sjekker ut face-profilen hans, ser bildene på nytt og nytt
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Hvis han har sluttet å ta kontakt, og heller ikke svarer på meldinger fra deg; slett ham fra facebook! Hvis du vil ha ham ut av livet ditt, så må du gjøre det på den brutale måten 1
lys Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 La være å tenke på han, la være å sjekke profilen og bildene hans om igjen og om igjen. Hvis det er helt umulig aktiviserer du deg på en slik måte at du ikke har anledning til å sjekke facebook hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Ts her. Takk for svar:) Kommer ikke til å slette han fra face. Men skal virkelig prøve å holde meg unna profilen hans. Han svarer på meldingene mine, men det er bare hyggelige svar uten spørsmål tilbake. Så jeg tar hintet:( Måå slutte å tenke på han, for jeg blir jo gal av dette!!
Gjest Raindrops Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 Blokk han fra chatten og si opp abonnementet på han på facebook. Da vil du ikke se noe til han med mindre han kommenterer noe du kan se i newsfeeden. Out of sight, out of mind. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #6 Skrevet 14. mars 2012 Han er ikke veldig aktiv på face, så det skjer veldig lite på profilen hans. Og han er ikke ofte på chatten. Skal uansett slutte å stalke profilen hans. Men er det noe jeg kan gjøre for å slutte å tenke så mye på han? Hvert femte minutt vandrer tankene til han igjen.
Steinar40 Skrevet 14. mars 2012 #7 Skrevet 14. mars 2012 Han er ikke veldig aktiv på face, så det skjer veldig lite på profilen hans. Og han er ikke ofte på chatten. Skal uansett slutte å stalke profilen hans. Men er det noe jeg kan gjøre for å slutte å tenke så mye på han? Hvert femte minutt vandrer tankene til han igjen. Begynn med en (ny) hobby.
Gjest M0ntriark Skrevet 14. mars 2012 #8 Skrevet 14. mars 2012 Du må aktivisere deg selv. Det er jo ikke akkurat noe trylleformel å slutte å tenke på noen, men så fort du merker at du tenker på han, MÅ du ta deg selv i nakken og tenke på noe annet. Ikke la deg selv få lov til å tenke på han, så skal du se det blir mindre av det. I tillegg, slutt å snuse i hans ting på FB. Det er i allefall å strø salt i såret. 1
Navnemjau Skrevet 14. mars 2012 #9 Skrevet 14. mars 2012 Begynn med en (ny) hobby. Faktisk et veldig godt råd. Finn noe å bli oppslukt av i stedet for FB, for det er ikke så enkelt å bare slutte å glo der.
Gjest .-L-. Skrevet 14. mars 2012 #10 Skrevet 14. mars 2012 Ved å finne andre ting å bruke tiden ens på. Hobby, familie, venner, karriere whatever. Finn noe du er opptatt av og bruk tiden på det. Out of nowhere kommer det en ny prins charimg og så er alle fornøyd
mammamora90 Skrevet 14. mars 2012 #11 Skrevet 14. mars 2012 Har vært på dealern med en gutt i 3 måneder, og begynte virkelig å like han. Men nå er han ikke interessert lenger. Han har helt sluttet å ta kontakt. Jeg har prøvd et par ganger å sende meldinger, uten særlig respons. Så jeg tar hintet. Men til spørsmålet: hvordan komme over en person? Tenker jo på han hele tiden, sjekker ut face-profilen hans, ser bildene på nytt og nytt Var jeg deg ville jeg slettet han fra alt du hadde han på av sosiale medier og mobil osv. Da går det lettere å glemme han hvis du ikke ser han innpå slikt hver bidige dag.. Vil også råde deg til å komme deg ut så mye som mulig, være med venner eller bare gjøre et eller annet, og etter hvert begynne å date igjen.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #12 Skrevet 14. mars 2012 Takker for alle svar:) Kan egentlig ikke slette han, siden vi har felles venner og det blir bare dumt Skulle gjerne ha aktivisert meg så mye som mulig. Har mange venner, god familie os alt, men jeg har så mye skolearbeid at jeg sitter med det absolutt hele tiden. Og tankene har lett for p vandre til han når jeg leser pensum eller skriver en oppgave Et problem i hele komme-over-gutten-prosessen er jo at han plutselig bare sluttet å ta kontakt med meg. Så jeg skjønner ikke hva som har skjedd, og grubler mye på dette.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #13 Skrevet 14. mars 2012 Takker for alle svar:) Kan egentlig ikke slette han, siden vi har felles venner og det blir bare dumt Skulle gjerne ha aktivisert meg så mye som mulig. Har mange venner, god familie os alt, men jeg har så mye skolearbeid at jeg sitter med det absolutt hele tiden. Og tankene har lett for p vandre til han når jeg leser pensum eller skriver en oppgave Et problem i hele komme-over-gutten-prosessen er jo at han plutselig bare sluttet å ta kontakt med meg. Så jeg skjønner ikke hva som har skjedd, og grubler mye på dette. - Det er fordi mennesker har behov for forklaring, svar eller en avslutning, det er vanskelig å gå videre uten men det kan trenes. Hvem vil vel bruke tid på ett menneske som ikke er modig nok til å gi en konstruktiv tilbakemelding om manglende interesse?... Jeg har ofte besøkt datin profiler og på den måten møtt nye menn fort, ( bare på nett da )det hjelper faktisk:) Ellers har jeg blitt veldig flink til å glemme folk som oppfører seg slik ganske fort, er jo ikke ett menneske jeg respekterer i utgangspunktet.
Gjest -J- Skrevet 14. mars 2012 #14 Skrevet 14. mars 2012 Møt en ny gutt og utvid horisontene dine. Kanskje en ny studiekamerat?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #15 Skrevet 15. mars 2012 Har klart meg sååå bra de siste dagene, og så får jeg melding av han. Søren da. Kanskje jeg ikke skal komme over han likevel? TS
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #16 Skrevet 15. mars 2012 Har klart meg sååå bra de siste dagene, og så får jeg melding av han. Søren da. Kanskje jeg ikke skal komme over han likevel? TS Men da er han jo kanskje intressert da? Hva skreiv han?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #17 Skrevet 15. mars 2012 Han spurte hvordan det gikk Kanskje han bare syntes det ble for intenst en periode, og trengte litt tid? TS
mammamora90 Skrevet 15. mars 2012 #18 Skrevet 15. mars 2012 Har klart meg sååå bra de siste dagene, og så får jeg melding av han. Søren da. Kanskje jeg ikke skal komme over han likevel? TS Kommer litt ann på hva han skrev og hvor interessert han virket i den meldingen du fikk. Var det bare et kort svar på en av de meldingene du har sendt han tidligere eller var det noe mer? Ga han deg noen grunn til at han har vært treig med å svare? (noen ganger kan det være en grunn som faktisk er god nok, om en er i militæret og er på øvelse i ei uke eller to feks). Men gir han deg bare et kort svar på noe av det du spurte om eller sendte melding om tidligere uten noe som helst tegn på at han prøver å innlede en samtale ville jeg fortsatt å bare glemt han..
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #19 Skrevet 15. mars 2012 han svarte på forrige melding Så denne meldingen inneholdt ikke noe svar, men kun spørsmål om hvordan det gikk.
Gjest Elissima Skrevet 15. mars 2012 #20 Skrevet 15. mars 2012 Da hadde jeg vært ganske kald tilbake. Kald, men høflig. Hva er vitsen med å oppføre seg sånn? Han kunne jo bare sagt han ikke var intr. For å komme over han må du finne på ting som gjør at du blir for opptattt av å tenke på han. Vær sammen med venner, og gjør noe gøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå