^me^ Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 (endret) jeg er glad i litt godlukt i huset av og til og har lurt på om det er greit og ha røkelse i et rom som babyen er i med tanke på lukt og røyk?det er bare snakk om max 1 cm av pinnen for og bare få litt godlukt i rommet noen tanker og erfaringer? jeg har blitt litt rar på lukter og slik etter jeg fikk baby. jeg har helt sluttet og bruke parfyme også Endret 13. mars 2012 av ^me^
Ryvre Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Kan du ikke bytte til oljer istedenfor så slipper du røyken i rommet?
Gjest Annaires Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Uff! Jeg går helt Fnatt av røkelse. Og fryktelig vondt i hode.. Stakkars baby da, som ikke kan si i fra. Du kan jo heller vaske 2
Gjest MorAase Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Røkelse er djevelens verk! Det er en sikker vei til hodepine og vondt i brystet.
^me^ Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2012 (endret) Uff! Jeg går helt Fnatt av røkelse. Og fryktelig vondt i hode.. Stakkars baby da, som ikke kan si i fra. Du kan jo heller vaske det er derfor jeg ikke har brukt noen lukter what so ever heller til nå pga av akkuratt det jeg vet nettopp det at du ikke er alene om og få hodepine av røkelse, men jeg takler heller ikke mye lukt så jeg brenner som sagt av max 1 cm av pinnen og det er jaggu meg ikke mye i en hel etasje, det er såvidt et snev av røkelse i luften da det er noe heeeeelt annet når broren min tenner røkelse, han tar hele pinnen på en gang han og det STINKER!DET er hodepinegaranti det! vel..det er jaggu meg ikke lenge den grønnsåpelukten henger igjen i huset..max en halv dag liksom..og jeg har bedre ting og gjøre med en baby i hus :gjeiper: Endret 13. mars 2012 av ^me^
Fru Filifjonka Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 Ville styrt unna. Er det forskjell på røkelse og sigarettrøyk når det kommer til krybbedød? 2
^me^ Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2012 Ville styrt unna. Er det forskjell på røkelse og sigarettrøyk når det kommer til krybbedød? jeg er såpass skeptisk jeg også, så jeg tror jeg styrer unna røkelsen...jeg er redd det kan påvirke de små lungene hans
Tordensky Skrevet 14. mars 2012 #8 Skrevet 14. mars 2012 Jeg har hørt det kan trigge astma også, men husker ikke hvor jeg leste det så vil ikke si det for bastant. Jeg har sånne duftoljekrukker med pinner i stående på tre av rommene i leiligheten og de gir et sånt lite snev av lukt, kjempegodt Kanskje det er en ide? 1
^me^ Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 14. mars 2012 Jeg har hørt det kan trigge astma også, men husker ikke hvor jeg leste det så vil ikke si det for bastant. Jeg har sånne duftoljekrukker med pinner i stående på tre av rommene i leiligheten og de gir et sånt lite snev av lukt, kjempegodt Kanskje det er en ide? skal prøves!jeg mener og ha sett det på kremmerhuset
Tordensky Skrevet 14. mars 2012 #10 Skrevet 14. mars 2012 skal prøves!jeg mener og ha sett det på kremmerhuset Er fra Kremmerhuset jeg har selv Er en sucker for White Tea-lukten..namnam
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #11 Skrevet 14. mars 2012 Vi har brukt røkelse mens ungen var liten, og bruker ennå. Brenner alltid hele pinnen ned også Bor på cs 70kvm, og tenner aldri røkelsen når vi er hjemme..setter den på før vi forlater huset, gjerne i vasken el.l., og tre timer senere når man kommer hjem lukter det som det gjør etter fire-fem timer med duftelys. Spurte helsesøstra om dette i begynnelsen, og hun mente det ikke ville være farlig så fremt vi gjorde det når ungen var ute av huset.
^me^ Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #12 Skrevet 14. mars 2012 Vi har brukt røkelse mens ungen var liten, og bruker ennå. Brenner alltid hele pinnen ned også Bor på cs 70kvm, og tenner aldri røkelsen når vi er hjemme..setter den på før vi forlater huset, gjerne i vasken el.l., og tre timer senere når man kommer hjem lukter det som det gjør etter fire-fem timer med duftelys. Spurte helsesøstra om dette i begynnelsen, og hun mente det ikke ville være farlig så fremt vi gjorde det når ungen var ute av huset. greit og vite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå