Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Cecilie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vær heeeelt ærlig :)

Tenker ikke på valg av navn til baby eller noe. Men bare hva dere syns om akkurat det navnet ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det veldig godt;)

• Liker 1
Skrevet

Litt kjedelig.. Et helt vanlig navn rett og slett:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er fint. :)

Skrevet

Jeg synes det er et veldig fint navn, men du vet når du egentlig liker et navn, men så kommer en fæl person med akkurat det navnet og ødelegger navnet for deg ved å være en fæl person? Det skjedde med navnet Cecilie for meg da hun klippet håret til yndlingsbarbien min. Jeg likte navnet veldig godt før den hendelsen da, og jeg husker at jeg var veldig misunnelig fordi det hørtes ut som et "prinsessenavn" :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes objektivt sett at det er et fint navn, men jeg har har hatt kanskje mine to mest negative opplevelser i livet knyttet til personer med det navnet, så... nei, jeg liker det ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes navnet var fælt før, faktisk et av de styggeste navnene jeg visste om. Det kom nok av at jeg forbandt det med et ufyselig menneske ved det navnet som oppførte seg ufordragelig mot meg i ungdomstiden min.

Men for et års tid siden ble jeg kjent med ei herlig jente som også heter Cecilie, hun er så fantastisk søt og god at mine assosiasjoner til navnet snudde helt. Nå synes jeg det er kjempefint.

Rart igrunn, hvordan enkelte mennesker kan forandre måten man ser på et navn på på den måten.

• Liker 1
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

oppbrukt, men helt greit.

Skrevet

Jeg liker det :D

AnonymBruker
Skrevet

Tenker ikke på valg av navn til baby eller noe. Men bare hva dere syns om akkurat det navnet ;)

Jeg liker det ikke. Et kjedelig, uoppfinnsomt navn for kjedelige mennesker.

• Liker 1
Skrevet

Syns det er veldig pent jeg, og forbinder det med to kjempehyggelige personer :-)

Skrevet

Cecilie minner meg om Cecilia og det minner meg om Italienske damer som igjen er veldig pene.. :)

Skrevet

Synes det er et veldig pent og ordentlig navn. Før gikk tankene mine litt til jenter som var på kanten til litt for bertete, men etter å ha blitt kjent med en fantastisk og jordnær Cecilie har jeg bare positive assosiasjoner.

Skrevet

Flott navn! :)

Skrevet

Heelt ærlig så synes jeg det er horribelt. Klinger ikke bra i mine ører...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg heter Cecilie! Fint noen av dere liker navnet :blush:

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner en jente som heter Cecilie som ikke har substans og er ikke akkurat det mest reflekterte og nyanserte mennesket jeg kjenner. Hun har ødelagt det navnet for meg. Jeg forbinder navnet med en blåøyd jente som er fanatisk opptatt av utseende. Usaklig? Jeg vet, men det er det jeg forbinder med det navnet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...