Jade Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Jeg har NYX Round Lipstick Saturn og elsker fargen. Jeg liker derimot ikke finishen som er "billig" frosty. Er det noen som vet om en kvalitets-dupe til denne leppestiften (jeg er ute etter en fin leppestift, ikke etter å spare penger)? Jeg vil ikke ha noe ultramatt, men heller ikke noe supershiny-glitrete. Gjerne noe "satin"-lignende eller "velvet"-lignende. Og helst ikke noe som tørker ut leppene. Gå inn her og skroll ned til Saturn-swatchen: http://shimmerkisser.blogspot.com/2009/07/nyx-round-lipstick-on-lip-swatches-part.html Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive fargen... Ganske lik leppefarge, bare litt mørkere og litt "berry"? Bringebær, kanskje?
theaOo Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Jeg har ikke sett denne leppestiften fra NYX før, men merker som MAC har et stort utvalg av leppestifter i alle farger og finisher:) Leppestiftene koster 175 kr pr. stykk. Hvis du vil ha noe dyrere, kan du jo søke blandt merker som Chanel og Ysl.
litago22 Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 max factor har en leppestift jeg er storfornøyd med. den sitter godt og lenge, og den er hverken supermatt eller supershiny. og den finnes i mange fine farger. enkel å påføre, gjerne to lag for best effekt prisen er grei, 130-150kr, alt ettersom hvor man kjøper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå