Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har NYX Round Lipstick Saturn og elsker fargen. Jeg liker derimot ikke finishen som er "billig" frosty. Er det noen som vet om en kvalitets-dupe til denne leppestiften (jeg er ute etter en fin leppestift, ikke etter å spare penger)? Jeg vil ikke ha noe ultramatt, men heller ikke noe supershiny-glitrete. Gjerne noe "satin"-lignende eller "velvet"-lignende. Og helst ikke noe som tørker ut leppene.

Gå inn her og skroll ned til Saturn-swatchen:

http://shimmerkisser.blogspot.com/2009/07/nyx-round-lipstick-on-lip-swatches-part.html

Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive fargen... Ganske lik leppefarge, bare litt mørkere og litt "berry"? Bringebær, kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sett denne leppestiften fra NYX før, men merker som MAC har et stort utvalg av leppestifter i alle farger og finisher:) Leppestiftene koster 175 kr pr. stykk. Hvis du vil ha noe dyrere, kan du jo søke blandt merker som Chanel og Ysl.

Skrevet

max factor har en leppestift jeg er storfornøyd med. den sitter godt og lenge, og den er hverken supermatt eller supershiny. og den finnes i mange fine farger. enkel å påføre, gjerne to lag for best effekt :) prisen er grei, 130-150kr, alt ettersom hvor man kjøper. :)

Gjest "gjest"
Skrevet

Chanel Rouge Coco #05, Mademoiselle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...