Midnattsol Skrevet 13. januar 2004 #1 Skrevet 13. januar 2004 Synes det er så deilig å ta et avslappende bad, men problemet er at huden ikke tåler alt av badeskum. Klør og får rødflammende hud. Noen som kan anbefale badeskum/badeoljer som er hudvennlige? Har brukt Neutral bad-og dusjsåpe, men vil ha noe som gir en litt mer "luksusfølelse" og som gjerne lukter godt. Tips?
Gjest Adessón Skrevet 13. januar 2004 #2 Skrevet 13. januar 2004 Jeg liker Dr. Hauschka sine badeoljer. De inneholder ikke tilsetningsstoffer og kunstig parfyme. Den med sitronduft lukter himmelsk. Den finnes også med annen duft, bl.a. lavendel og rosmarin. Helios pleier å føre denne serien.
Gjest onyx, i.i. Skrevet 13. januar 2004 #3 Skrevet 13. januar 2004 kanebo har en serie med japanske badesalt. De er kjempegode, huden blir myk og god. Jeg er sensitiv for sånt selv og har ikke reagert på disse. De lukter kjempegodt og har farge, men de lager ikke fargede avleiringer i badekaret. Bare skyll så er det vekk.
Mrs. B Skrevet 15. januar 2004 #4 Skrevet 15. januar 2004 Body Shop burde vel ha en del slike naturlige badeoljer. Ellers synes jeg SebaMed har noen fine produkter også, de selges på apoteket.
Gjest onyx, i.i. Skrevet 15. januar 2004 #5 Skrevet 15. januar 2004 Body Shop burde vel ha en del slike naturlige badeoljer Nei, ikke nå lengre. Ble ganske skuffet når jeg var der sist og skulle kjøpe for det eneste de hadde var noen enorme badekuler........ Hadde håpet at de skulle ha noen velduftende oljer, men neida. Ikke har de så mye på apoteket heller, så hvis man vil ha luksusbadefølelsen tror jeg nesten et parfymeri er det beste stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå