AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Er det noen som er litt oppdatert på hva som er kult blant kidsa på denne alderen?
Gjest Solstråla88 Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Min niese på 10 synes i hvertfall klær fra WOW er super kult! Jente på 6, Når hun på 8 var 6 synes hun også det var ille stat med klær. Skjørt og hello kitty tøy!
Gjest Tirkes Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Min niese på 6 ønsker seg ALT av My Littlest Pet Shot og Polly Pocket. Jeg begynner å bli en smule lei, manien har vart i noen år. Hun ønsker seg også "voksne" klær nå, det er tydelig at hun begynner å bli voksen, hun vil ikke gå i joggedress lengre (skolejente til høsten) men vil ha "kule" klær. Jeg har shoppet endel for henne, men ingenting på WOW ennå. Kjøper diverse i ung-tenåringstil, jeans, litt rocka topper/gensere. Lite rosa, mer svart med sølv/lilla osv på. Det faller hvertfall ellevillt i smak. Men klær kommer langt ned på ønskelista hennes. Hun er i harde-pakker alderen ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå