Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke hjelpe for det, han blir bare hottere og hottere for hver dag som går, og han virker så sjarmerende. Jeg blir yr hver gang jeg ser bilde. Får dessverre ikke sett på TV2 i helgene, så jeg må google han hele tiden. Sukk!!

Noen som er enig?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg syns han er uattraktiv. :nei:

• Liker 7
Skrevet

Han er søt. :)

• Liker 1
Skrevet

Du er ikke alene om å synes det. Det er bare et eller annet sjarmerende med han altså :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Haha, ja. Han er virkelig übersjarmerende og übersøt, og det har jeg synes i mange, mange år. Burde sikkert være flau over dette, men er det ikke. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

rar smak dere har, jenter...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg syns han er uattraktiv. :nei:

Er det noen grunn til å kjefte på han da? :gjeiper:

Gjest Chloè
Skrevet

Har vært forelska i han siden jeg var på en konsert å han tok meg i hånda.. :fnise:

Før var det "syns du han er fin? æsj"

Nå, etter "hver gang vi møtes" - Han er så deilig!

Grr, han var min først! :hjerter:

Gjest Chloè
Skrevet

Har vært forelska i han siden jeg var på en konsert å han tok meg i hånda.. :fnise:

Før var det "syns du han er fin? æsj"

Nå, etter "hver gang vi møtes" - Han er så deilig!

Grr, han var min først! :hjerter:

Skrevet

Jeg syntes han ser ut som en skikkelig klyse, men det er nå meg...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste gangene jeg har sett hem live, har han vært rimelig dopa. Han er ikke spesielt søt, men virker hyggelig. Han har overrasket i disse lørdagsprogrammene. Virker som en bra ordsnekker. :)

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det er attraktivt å være så prega av dop. han har jo narkis stemme ...men er mye bedre nå enn før.

Skrevet

Har et litt sånn ambivalent forhold til den fyren der jeg. På enkelte bilder og opptak synes jeg han er skikkelig - HOT! På andre bilder sliter jeg med å forstå hvordan jeg noengang kunne tenke at han var noe annet enn kjempestygg, så jeg sliter foråsiesånn... :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Vinni er ikke det han narko duden som har thai dame og synger på vær gang vi møtes? Litt komisk at menn som er over gjennomsnittet synes dere er stygge, og han som er godt under gjennomsnittet er pen... :natti:

• Liker 2
Skrevet
:klaske: neeeei, æsjaaa. Men folk må jo få synes hva de vil da. :-)
  • Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Vinni er ikke det han narko duden som har thai dame og synger på vær gang vi møtes? Litt komisk at menn som er over gjennomsnittet synes dere er stygge, og han som er godt under gjennomsnittet er pen... :natti:

Du kan vel ikke bestemme hva som er over eller under gjennomsnittet? Eller sitter du med fasiten på hva som er pent og ikke du kanskje?

Skrevet

Jeg liker han ikke! Både utseende og personlighet frastøter meg. Det er noe med den "tøffe seg" holdninga + banning (vitner om dårlig ordforråd) som gjør at jeg blir irritert når jeg ser han på TV. At han er en bra rapper kan så være, men kjekk??? :kvalm:

• Liker 1
Gjest Chloè
Skrevet

Don´t talk shit about my man :) Han er foresten ikke med thai dama lengre. Hurra! :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...