Gå til innhold

Nabolagets narkoman har fått seg dame

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På vei heim fra jobb i dag traff jeg nabolagets narkomane (det er flere her ofc) men ei fin og søt dame. Han har jeg alltid synes var uspislig, han skadet seg i yngre dager so litt invalid. Har aldri jobbet. Svært aggresiv, angrep min bror. Og har sett han klicke på butikk med raseri anfall. Han bruker ikke bare narkotika, men drikker og.

Nu vet jeg ingenting om dama, aldri sett ho før. Men han virket lykkelig og glad der han gikk. Noe som han aldri er. Ser stort sett skummel og gal ut.

Men det plaget meg litt, ikke det at jeg var bekymret for dama. Men det faktum at han har fått seg dame antagligvis..vet ikke korfor heilt sikker. Bare at det stakk meg litt.

Når han får seg dame og ikke jeg hmm. Er nok mer sjokkert enn bitter og det går vel over i løpet av eit par dager vil jeg tru.

Får sikkert mye kjeft nu kjenner jeg KG rett. Men det er ikke enkelt å finne noen.

Skal melde meg ut av både dating site nu, facebook og andre fora. Mulig jeg slutter her på KG og trur jeg. På tide å skjerpe meg, og finne noen.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

oki.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

hvordan vet du at det var dama hans?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Noen damer synes det er interessant og spennende med uslepne diamanter som de i grunnen vet at det aldri kan bli orden på. Liksom "strangers on the street, lovers while we sleep". :vetikke:

Endret av Pene sko...
Skrevet

Kan jo ha vært søstera hans da. :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

På vei heim fra jobb i dag traff jeg nabolagets narkomane (det er flere her ofc) men ei fin og søt dame. Han har jeg alltid synes var uspislig, han skadet seg i yngre dager so litt invalid. Har aldri jobbet. Svært aggresiv, angrep min bror. Og har sett han klicke på butikk med raseri anfall. Han bruker ikke bare narkotika, men drikker og.

Nu vet jeg ingenting om dama, aldri sett ho før. Men han virket lykkelig og glad der han gikk. Noe som han aldri er. Ser stort sett skummel og gal ut.

Men det plaget meg litt, ikke det at jeg var bekymret for dama. Men det faktum at han har fått seg dame antagligvis..vet ikke korfor heilt sikker. Bare at det stakk meg litt.

Når han får seg dame og ikke jeg hmm. Er nok mer sjokkert enn bitter og det går vel over i løpet av eit par dager vil jeg tru.

Får sikkert mye kjeft nu kjenner jeg KG rett. Men det er ikke enkelt å finne noen.

Skal melde meg ut av både dating site nu, facebook og andre fora. Mulig jeg slutter her på KG og trur jeg. På tide å skjerpe meg, og finne noen.

Det er jo en mengde damer som foretrekker menn med rusproblemer, eller som er kriminelle, horekunder, personlig konkurs, fulle av sykdommer, og/eller bor i sosial leiligheter osv. Så vil du øke sjansene for en dame, er det jo bare å jobbe for å havne i en av de overnevnte kategoriene. Hvorfor du vil ha en sånn dame er et annet spørsmål men.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stikker det fordi du savner en kjæreste og tenker at "når tilogmed han klarer det - hva feiler da meg"?

Det må du legge ifra deg i så tilfelle.

Hun ser sikkert pen og ut utenpå, men de er nok like dysfunskjonelle på hvert sitt vis, og har funnet hverandre på godt og mest vondt.

De har nok problemer i livet sitt som er større enn de fleste andre på mange vis.

Blir litt søkt å sammenlikne kjærlighetslivet sitt med en som har store rusproblemer.....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg ikke skjønner er hvorfor det faktum at en annen fyr (som du tydeligvis ser litt ned på) viste seg offentlig med en dame, og så glad og lykkelig ut, skal ha påvirkning på livet ditt. Spesielt siden du ikke er bekymra for henne, så synes jeg det er litt rart.

Det smarteste er nok å ikke sammenligne seg med andre, og ikke la sin egen lykke avhenge av om andre menn har dame eller ikke.

Og nei, dette er ikke kjeft :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS er vel ikke den eneste som stusser litt over at han selv er singel, mens til og med tilsynelatende håpløse mennesker får seg kjæreste.

• Liker 1
Skrevet

TS er vel ikke den eneste som stusser litt over at han selv er singel, mens til og med tilsynelatende håpløse mennesker får seg kjæreste.

Det hjelper sannsynligvis å være desperat, ja.

Mye mulig at denne dama også er narkoman. Noe som sannsynligvis bare er en fordel når fyren er narkoman selv. Like barn leker best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...