Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte å kjøpe meg en primer til å ha under sminken så den holder seg lenger (det er primer det heter ja?). Men de jeg har funnet på nett som har blitt anbefalt koster 350-400 kroner og det har jeg ikke råd til. Tips?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten at jeg har for mye erfaring da jeg ikke bruker det så ofte, så må jeg si at jeg synes den fra e.l.f. var veldig fin. Ikke koster den mye heller :)

AnonymBruker
Skrevet

Uten at jeg har for mye erfaring da jeg ikke bruker det så ofte, så må jeg si at jeg synes den fra e.l.f. var veldig fin. Ikke koster den mye heller :)

Den har jeg ikke hørt, tusen takk for tips:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns i.d sin prime time primer er god. Brukte i.d mineralsminke før, har gått over til mineral hygiencis nå, men bruker fortsatt i.d primeren.

Den koster under 200kr på feelunique, og er drøy i bruk. Jeg bestilte en i sommer, og har den ennå, bruker den 6-7 dager i uka.

Skrevet (endret)

Elf sin primer inneholder parabener, bare sånn obs ;)

Jeg bruker NYX Studio Perfect Primer, i grønn (den nøytraliserer det røde i huden), og er veldig fornøyd med den! Den koster 12 $ på cherryculture, det tilsvarer ca. 60-70 NOK. :)

Endret av Secondbite
Gjest Frk.Poppins
Skrevet

The Body Shop har en kjempe god primer til 179kr tror jeg det er, og den er drøy i bruk. Matte - it heter den tror jeg og finnes i 2 varianter, jeg bruker anti matte, matte - it og er super fornøyd! Urban declay sin øyenprimer er også veldig god, tror jeg også koster under 200kr på nettet:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en fra L'Oreal - lita krukke men den er ekstremt drøy og kostet ca 150 kroner.

Denne

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg har en fra Gosh til 169kr. Fungerer fjell. Du får Gosh på Vita.

Skrevet

Jeg bruker NYX Studio Perfect Primer, i grønn (den nøytraliserer det røde i huden), og er veldig fornøyd med den! Den koster 12 $ på cherryculture, det tilsvarer ca. 60-70 NOK. :)

Men i praksis koster den jo det dobbelte da, for det er jo like mye i shipping som selve varen koster..

Skrevet

Men i praksis koster den jo det dobbelte da, for det er jo like mye i shipping som selve varen koster..

Joa, men hvis du ser på hva nyx koster om du skal kjøpe det fra norsk nettsider så er det det 3-dobbelte igjen. Ja, frakten koster - men kjøper du litt i samme slengen er det ikke noe å snakke om ift. hva du får for pengene :) Har fått med meg at de er villig til å skrive lav verdi på pakken også, så man kan slippe toll om man handler for over 200 NOK.

• Liker 1
Skrevet

Litt OT. Skulle kjøpe Primer og det hun i butikken anbefalte var "Instant Anti-Age TheSmoother" fra Maybelline. (Første gang jeg kjøpte noe fra Maybelline, er skeptisk til dem i utgangspunktet). Men ingen steder på krukken står det at det er en primer. Jeg prøvde å bruke den en gang, men huden kjentes som den ble dratt i alle retninger og når dagen var omme kom det ikke noe sminke på renseservietten som det som regel gjør (et bevis på at sminken har vært på hele dagen).

Kan det være at ekspeditøren tenkte feil? Jeg er i 30-årene og hun trodde vel jeg trengte noe "Anti-Age" selv om jeg brukte ordene "for at sminken skal sitte lenger".

Skrevet (endret)

The Body Shop har en kjempe god primer til 179kr tror jeg det er, og den er drøy i bruk. Matte - it heter den tror jeg og finnes i 2 varianter, jeg bruker anti matte, matte - it og er super fornøyd! Urban declay sin øyenprimer er også veldig god, tror jeg også koster under 200kr på nettet:)

Jeg skriver under på at den fra Body Shop er god! Kjøpte min før jul, og har fortsatt mye igjen. Den koster 179kr for 25ml. Jeg har også prøvd smashbox sin photo finish, og personlig likte jeg den fra body shop bedre. Og den fra smashbox er betraktelig dyrere, rundt 380kr for 30ml.

Endret av Lexington
Skrevet (endret)

Dansk forskning viser at parabener faktisk ikke er så skadelig for huden som alle skal ha det til, da det brytes ned i underhuden. Det er nok mer ett markedsførings triks ;)

Edit: Og forresten hvis du "liker" siden til ELF på facebook, så har de ofte forskjellige kampanjer som fri frakt osv.

Endret av sebra
Skrevet

Jeg har prøvd 2-3 forskjellige primere bla. en fra gosh og synes ikke den gjør annen for huden enn å gjøre sminken mer kakete. Blir like fort blank i t-sonen også og synes ikke sminken holder lengre heller. Merker dere stor forskjell på make-up med og uten primer? Innbiller meg at det er en hype jeg, et produkt ma egentlig ikke trenger som man betaler dyre dommer for...

Hadde håpet at en primer skulle gjøre at foundation satt bedre, at porene så mindre og at den skulle holde huden matt...

AnonymBruker
Skrevet

jeg vil ikke anbefale den som fotballfrua anbefalte fra smashbox. den sved i ansiktet og koster flesk. heldigvis kjøpte jeg den ikke men fikk en liten tester.

Skrevet

jeg bruker velvet touch line perfector fra gosh, fåes hos vita. tror ikke jeg betalte mer enn 140 for den. har hatt den siden sommeren, og har fortsatt ikke klart å bruke halvparten, så den varer lenge. den er ganke kremete og fet i konsistensen, men på huden føles den velgid lett. den fyller inn alle linjer du evetuelt har i ansiktet, og gjør dermed at foundationen ikke legger seg der. jeg er kjempefornøyd :)

Skrevet

Det er den jeg bruker og jeg synes ikke den gjør annet enn å kake til sminken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...