AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Jeg flyttet inn i en ny leilighet i Bergen i februar, og 1 mars fikk jeg mail fra BKK om at jeg måtte sende inn målerstand. Nå er det jo 13 mars, og jeg lurer på når sånn ca man får regning fra de? Er det normalt at det tar så lang tid fra man sender inn målestand før man får regningen, eller kan den ha blitt rotet bort i posten mon tro? PS: Dette er første gang jeg må betale strøm på leilighet, så vet ikke helt hvordan dette fungerer
Nepenthe Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 (endret) Jeg fikk min faktura i dag Bergen her også. Kan det forresten hende at du ikke får regning før i mai? Hvis du flyttet inn i februar kan det være at de fører det på neste periode. Endret 13. mars 2012 av Nepenthe
Devana Skrevet 14. mars 2012 #4 Skrevet 14. mars 2012 Vi har ikke fått regning enda, men av og til er BKK litt trege med noen fakturaer har vi merket etter å ha bodd her i to år. Hos oss kom det en regning i januar, så da er vel neste rett rundt hjørnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå