AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Hei Noen som vet hvordan dette fungerer? Får man et kort i kassen slik som med "bleie-kort" ? Åsså må man huske å gi det hver gang man handler tamponger eller bind? Kan man ta en dobbelpakke med ob gratis den 4. gangen? Eller bare en enkel?
Gjest Regza Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Får ett kort som du tar med hver gang...om du kan ta dobbel pakningene eller ei vet jeg ikke =D
Kvist Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Er det noen som synes det er en god idé å la kassadamene måtte spørre alle som kjøper bind og tamponger om de har med tampongkortet? Jeg har hatt bleiebarn fram til nå og de spør alltid, selv om jeg står med bleiekortet i hånda.
cherioo21 Skrevet 13. mars 2012 #7 Skrevet 13. mars 2012 Er det noen som synes det er en god idé å la kassadamene måtte spørre alle som kjøper bind og tamponger om de har med tampongkortet? Jeg har hatt bleiebarn fram til nå og de spør alltid, selv om jeg står med bleiekortet i hånda. hadde de spurt meg om det mens jeg stod med kortet i handa fullt synelig for kassafolka så hadde jeg svart : "nei, det bare ser sånn ut." med ett smil.
Chocoholic Skrevet 13. mars 2012 #8 Skrevet 13. mars 2012 Er faktisk samme kortet som bleiekorta har bleier på den ene siden, og tampong-kortet på den andre tror ikke det går an å ta dobbel, da dobbel pakke teller som to ganger på kortet - altså 1 pakke = 1 bip
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå