Gå til innhold

Hvor finner jeg slik bikini?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg lurer på om det er noen som har gode tips til bikinier som er litt flatterende der bak? :biggrin:

Altså slike bikinier som ikke gir deg en stor firkantet hengeræv, men heller ikke er string hvis dere skjønner? Litt sånn hjerteformet bak..

Det eneste jeg kan sammenligne med er bikinier som de bruker på scenen i fitness, men disse skal visst være kjempedyre. Trenger ikke no glitter og stas - bare noen som er fine og feminine på rumpa! :)

Sjekk denne linken, masse fine bikiner her:

Noen som vet hvor jeg kan finne noen lignende?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes det der var tilnærmet string jeg :fnise: Da vil jeg heller ha hengeræv-bikini...

• Liker 1
Skrevet

Vil du virkelig ha rumpeballene hengene utenfor bikinien din...? Slike bikinier har jeg ikke sett i syden engang....

AnonymBruker
Skrevet

Du må ha en kropp som de damene i videoen for at en slik bikini skal være flatterende. Har du en slik kropp, TS?

Skrevet

Syns ikke de heller kledde det jeg men...de bikiniene er laget for show..ikke for stranda. Med mindre man er på ferie i Rio da, der er nok alt lov.

• Liker 2
Skrevet

Vil du virkelig ha rumpeballene hengene utenfor bikinien din...? Slike bikinier har jeg ikke sett i syden engang....

Hihi, nei ikke akkurat.. Vil bare ha en som er litt hjerteformet og som har en slik søm som går litt inn.. Ikke no string/vise halve rumpa! Det er jeg ikke så keen på :biggrin:

Skrevet

Du må ha en kropp som de damene i videoen for at en slik bikini skal være flatterende. Har du en slik kropp, TS?

Nei ikke akkurat.. Fitnesskropper er vel fitnessjenter forunt, men tenker mer på at den hjerteformen er mer flatterende enn stor firkantet hengeræv-truse, hehe :biggrin: Men noen av de bikiniene der er ganske små ja.. :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Takk til dere andre for linker - skal sjekke de ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...