Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest heihopp
Skrevet (endret)

Hei!

Jeg vurderer å reise til utlandet og studere. Det står mellom Bali og Australia. Hva anbefaler dere?

Hvis noen av dere har gjort dette, hvor mye koster det? og på lånekassen sine hjemmesider står det at man får ca 45 000 kr. Men er ikke dette litt lite for å bo i et annet land? Hva gjorde dere? sparte dere opp penger? og isåfall hvor mye?

Jeg har veldig lyst til og få med meg samboeren min slik at han kan også kan være med og studere. Hvordan er det å bo der? kan man velge hvem man kan bo med?

Og en ting til hvem selskap anbefaler dere? og hvor lang tid tar denne studien?

Baklager masse spørsmål!

Takk for all hjelp på forhånd! :)

Endret av heihopp
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to venninner som har gjort dette. Hun ene dro til Bali, mens hun andre dro til New York. Begge elsket det. Tror ikke det ble så mye studering på Bali, men hun hadde hvertfall en fantastisk tur, og savner det masse nå i ettertid (og hun bestod eksamen ;) ). Jeg kan ikke hjelpe deg med så mye, men ut i fra deres erfaringer vil jeg anbefale deg å dra. Begge fikk et minne for live, gode venner og fikk oppleve masse nytt.

Skrevet

Jeg har venner som har gjort dette, og de er superfornøyd. Hennholdsvis Bali og Mexico. Men vær obs på om du tar ex.phil/.fac og tenker på videre studier her i Norge, er det ikke sikkert de godkjenner disse fagene når de er tatt fra et annet sted enn deres eget universitet. Ville undersøkt sånt på forhånd! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...