Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Elihol
Skrevet

En liten gutt og faren hans havner i en bilulykke. De blir kjørt til et sykehus, og den lille gutten må opereres.

Kirurgen kommer inn i operasjonssalen, ser gutten og sier; Jeg kan ikke operere han, det er sønnen min.

Hvordan er dette mulig? :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tok den ;)

Var ikke meningen å "spoile" det sånn...

Endret av Spirali
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Sønnen har flere fedre.

edit: Og det Spirali sier.

Edit: bleeh. :P

Endret av Mortem
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

vil du ha svaret når man vet det, jeg vet det nemlig.

Skrevet

Egentlig en veldig fascinerende sak, det der.

Skrevet

Hvorfor sier ingen her at kirurgen var mora hans?

Gjest Elihol
Skrevet

Jeg tok den ;)

Var ikke meningen å "spoile" det sånn...

Hehe! Har prøvd den på folk 'live' og har fått mange merkelige svar altså! I all hovedsak fra menn, for kvinner er det vel lettere å tenke slik...

Har hørt alt fra at foreldrene er homofile, det er stefaren som kjørte, spøkelser, faren i bilulykken kom godt ut av det og var den eneste kirurgen i området, ehm... Det meste man kan tenke seg egentlig, men en kvinne var utenkelig for mange :fnise: Har ått opptil ti svar før de kom fram til det faktisk!

Og det var altså helt normale mennesker som er for likestilling, men underbevisstheten er en annen sak... :)

Gjest badeand1
Skrevet

Spirali gjorde det. ^^

Mora hans tenkte jeg ikke på engang. :fnise:

Gjest Elihol
Skrevet

Gjør ingenting at alle her skjønner den, har bare opplevd langt fra samme resultat 'in real life' ;)

Skrevet

Jeg skrev det, men det er jo ikke noe gøy når svaret kommer allerede i andre innlegg :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Har du flere gåter, så lover jeg å bli med på leken og ikke svare med en gang? :Nikke:

Gjest Elihol
Skrevet

Er dessverre dårlig på gåter! Nå i ettertid skjønner jeg at kvinneguiden kanskje ikke er det beste stedet for å legge ut en gåte om likestilling, der det er overvekt av kvinner :fnise:

Om noen har en annen gåte er det bare å legge ut, det er jo litt morro da, spesielt om det er veldig vanskelig gåte :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...