prinsipessa Skrevet 13. januar 2004 #1 Skrevet 13. januar 2004 Hallo Jeg har et lite spørsmål til dere rundt i oslo/akershus: Jeg skal gifte meg i februar 2005, og leter etter et sted å holde festen. Vi har tenkt oss et bryllup hvor vi ordner alkohol og mat selv (kjenner flere kokker og servitører). Finner veldig lite om dette når jeg søker på nettet, leter etter en stor hytte/selskapslokale i Oslo/Akershus. Vi blir ca 80 til 90 gjester totalt. Venter på masse tips og råd.
jea Skrevet 13. januar 2004 #2 Skrevet 13. januar 2004 http://search.kvasir.no/query?q=bryllups+l...ler&what=web-no noen linker
Jeanine Skrevet 13. januar 2004 #3 Skrevet 13. januar 2004 Jeg har brukt gule sider på internett i min leting etter lokaler. I søkefeltet kan du skrive selskapslokaler akershus og da får du 86 treff!! Ellers så har noen kommuner lagt ut utleielokaler på sine hjemmesider, som regel under næringsliv eller kultur. Verdt å sjekke der også. Jeg har letet etter lokaler i samme område som deg (samboeren er fra Bærum) og fant mye fint, men enten så var det opptatt eller for dyrt. Men så skal jeg gifte meg i august som da er den mest populære måneden, er nok lettere å finne noe ledig om vinteren. Men det er nok lurt å være tidlig ute! Lykke til!!!
prinsipessa Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2004 Hei Takk for raske svar.... Jeg tror jeg må forklare litt nærmere hva jeg mener, for det jeg har sett for meg er en stor hytte som man kan leie og som det er plass til mange til en fest, (vi tar middag med familie først) men som det er mulighet til å lage noe enkelt å spise. Siden begge to er veldig gla i vinteren, ski og snø så velger vi et vinterbryllup. har søkt på nesten alt på nettet men finner liksom ikke noe som passer for oss... nemlig uten bevertning.
nybrud Skrevet 14. januar 2004 #6 Skrevet 14. januar 2004 Nå er det vel dessverre ikke så mange ubetjente hytter i Oslo- området som tar 80- 90 gjester... Mitt beste tips er å sjekk ut noen av disse studenthyttene: http://universitas.uio.no/Arkiv/1997/25/HYTTE.HTM
momo Skrevet 14. januar 2004 #7 Skrevet 14. januar 2004 Tror det blir veldig vanskelig og finne en så stor hytte i Norge. Vi og lekte med tanken om å ha selskapet i en hytte og gjerne med overnatting for alle gjestene. Vi har ca 60 gjester og fant to hytter i Norge som det var plass til så mange hvis vi utnytta plassen godt. Det ene er Blomset hytta på Geilo, de driver visst og bygger en hytte til som skal være større og finere tror jeg. Men det er ganske dyrt på vinteren og leie, tror det ble ca 80 000 for en helg. Også er det en hytte i Trysil som sjumilskogen leier ut, der er det vel plass til 65 personer, tror den kosta ca 60 000 og leie en helg. Så dette ble for dyrt for oss. Vet jo ikke om det finnes noen flere. :D :D
prinsipessa Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #10 Skrevet 14. januar 2004 Takk Skal se på osi hytta som er student hytta til helgen de har plass til 70 til middag, så da får vi se hvordan dette går!!
Kris2345 Skrevet 15. desember 2015 #12 Skrevet 15. desember 2015 Seen such an idea ? Building houses with sea containers . Revelation! http://housescontainer.com/
Luckiness Skrevet 15. desember 2015 #13 Skrevet 15. desember 2015 Hva med å legge ut forespørsel på Finn.no og i aviser? Slike steder folk spør etter tjenester. Kan jo være noen privatpersoner har noe stort nok og kan leie ut
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #14 Skrevet 15. desember 2015 Tråden er fra 2004... Anonymkode: b6bae...a0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå