ElleVille Skrevet 23. mai 2002 #1 Skrevet 23. mai 2002 Hvilke sanger får deg i sommerstemning? Lette etter en lignende tråd, men fant den ikke, dere får arrestere meg om det er tatt opp tidligere... Trenger litt inspirasjon... 12
Tusseline Skrevet 23. mai 2002 #2 Skrevet 23. mai 2002 Jeg eeelsker sommermusikk, her er noen av mine favoritter : T Spoon- Sex on the beach Gyllene Tider- Sommartider Lillebjørn Nilsen- Bysommer Los Del Mar- Macarena DJ Jazzy Jeff- Summertime Trang Fødsel- Livet det er helt ålreit Cj Lewis- Sweet for my sweet Kjeld Ingrish- 2 pilsnere i en snor + "Her kommer sommaren" (vet ikke hvem som synger) Noen som vet? 12
Tusenfryd Skrevet 23. mai 2002 #4 Skrevet 23. mai 2002 "Yess! Det er sommer" - med Ulph Ingen over, ingen ved siden. Og jenter - Yess! Det er sommer!12
Kris Skrevet 31. mai 2002 #6 Skrevet 31. mai 2002 Beach Boys selvfølgelig. Den siste skiva til R.E.M. Jenta i Ãnglagård med Henning Kvitnes. Ellers en haug med andre gode låter. 12
Kris Skrevet 31. mai 2002 #7 Skrevet 31. mai 2002 Jeg glemte DeLillos og Lars Lillo Stenbergs plate Oslo! 12
Gjest Haugtussa Skrevet 31. mai 2002 #8 Skrevet 31. mai 2002 Sommartider hey, hey, sommartider... *Synger litt for meg selv og blir riktig i sommerstemning her jeg sitter midt på natta *12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå