ElleVille Skrevet 23. mai 2002 #1 Del Skrevet 23. mai 2002 Hvilke sanger får deg i sommerstemning? Lette etter en lignende tråd, men fant den ikke, dere får arrestere meg om det er tatt opp tidligere... Trenger litt inspirasjon... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 23. mai 2002 #2 Del Skrevet 23. mai 2002 Jeg eeelsker sommermusikk, her er noen av mine favoritter : T Spoon- Sex on the beach Gyllene Tider- Sommartider Lillebjørn Nilsen- Bysommer Los Del Mar- Macarena DJ Jazzy Jeff- Summertime Trang Fødsel- Livet det er helt ålreit Cj Lewis- Sweet for my sweet Kjeld Ingrish- 2 pilsnere i en snor + "Her kommer sommaren" (vet ikke hvem som synger) Noen som vet? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eugenie Skrevet 23. mai 2002 #3 Del Skrevet 23. mai 2002 "Idyll" med Postgirobygget! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 23. mai 2002 #4 Del Skrevet 23. mai 2002 "Yess! Det er sommer" - med Ulph Ingen over, ingen ved siden. Og jenter - Yess! Det er sommer!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 23. mai 2002 #5 Del Skrevet 23. mai 2002 Beach boys er alltid bankers sommermusikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 31. mai 2002 #6 Del Skrevet 31. mai 2002 Beach Boys selvfølgelig. Den siste skiva til R.E.M. Jenta i Ãnglagård med Henning Kvitnes. Ellers en haug med andre gode låter. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 31. mai 2002 #7 Del Skrevet 31. mai 2002 Jeg glemte DeLillos og Lars Lillo Stenbergs plate Oslo! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haugtussa Skrevet 31. mai 2002 #8 Del Skrevet 31. mai 2002 Sommartider hey, hey, sommartider... *Synger litt for meg selv og blir riktig i sommerstemning her jeg sitter midt på natta *12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå