Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nettopp blitt permitert fra jobb uten lønn, men har meldt meg opp i 1 fag som jeg mangler(for å få stipend igjen, tenkt å skifte fra lærerutdanning til vernepleier) Jeg har lest litt ,men ikke sikker på at jeg står på faget som er i mai.

Jeg får naturligvis ikke støtte fra NAV om jeg skal ta eksamen(får da ikke dagpenger) jeg er igang med å søke etter ny jobb(deltidsjobb) bør jeg melde meg av eksamen for å få dagpenger eller ta eksamen(muligens stå)(og bruke oppsparte bsupenger, og ikke dra på en ferie som er kjøpt og betalt for(før jeg viste at jeg kom til å bli permitert)

ble veldig rotete dette.. vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, skal jeg ta opp faget i neste semester igjen, hvor mange ganger kan man ta opp et fag uten å ta eksamen?

skal jeg få dagpenger og ikke la situasjonen tømme alle kontoer for sparepenger(men da ikke ta eksamen?)

huff!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje manpower, adecco eller noe slikt har oppdrag?

Skrevet (endret)

.

Endret av dnivie
Skrevet

Hvis du ikke engang er sikker på at du står i det faget du skal ha eksamen i, så melder du deg av og mottar heller dagpenger enn å tære på sparepenger. Spesielt BSU-en er det dumt å ta hull på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...