AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Nettopp blitt permitert fra jobb uten lønn, men har meldt meg opp i 1 fag som jeg mangler(for å få stipend igjen, tenkt å skifte fra lærerutdanning til vernepleier) Jeg har lest litt ,men ikke sikker på at jeg står på faget som er i mai. Jeg får naturligvis ikke støtte fra NAV om jeg skal ta eksamen(får da ikke dagpenger) jeg er igang med å søke etter ny jobb(deltidsjobb) bør jeg melde meg av eksamen for å få dagpenger eller ta eksamen(muligens stå)(og bruke oppsparte bsupenger, og ikke dra på en ferie som er kjøpt og betalt for(før jeg viste at jeg kom til å bli permitert) ble veldig rotete dette.. vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, skal jeg ta opp faget i neste semester igjen, hvor mange ganger kan man ta opp et fag uten å ta eksamen? skal jeg få dagpenger og ikke la situasjonen tømme alle kontoer for sparepenger(men da ikke ta eksamen?) huff!
li_molle Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Kanskje manpower, adecco eller noe slikt har oppdrag?
Zzyzx Skrevet 14. mars 2012 #4 Skrevet 14. mars 2012 Hvis du ikke engang er sikker på at du står i det faget du skal ha eksamen i, så melder du deg av og mottar heller dagpenger enn å tære på sparepenger. Spesielt BSU-en er det dumt å ta hull på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå