Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Spørsmål ang. frisør i Bergen, og farging av hår.

For det første:

- Hvor er det billigst(men flinke frisører) å fagre og klippe håret?

- Hvilke steder har flinke studenter(som er billigere)?

Og, om noen her inne vet. Jeg har nå mørkt varmt brunt hår. Har egentlig mørk blond hårfarge, og vil tilbake til litt lysere hår nå mot sommeren. Det jeg lurer på er hvordan dette må gjøres? Jeg har farge håret mørkt med hjemmefarger. Kan man bleke hele håret? Eller vil det bli veldig stygt(orange?)? Må jeg ta mye striper? Jeg vet ikke helt hvor lyst jeg vil ha det, men noe slikt: http://images.movieeye.com/store/images/jessica-alba-celebrity-photo.jpg ser jeg for meg.

Også lurer jeg litt på å ta dette "straight and shine". Men er det verdt pengene? Det er jo ikke akkurat så billig. Og hvordan er det når håret vokser ut igjen? Vil man være krøllete på toppen, og ikke resten? Hvordan ordnes dette, for at det ikke skal se rart ut? Noen steder i Bergen som gjør dette og er flinke?

Vet jeg bare kan spørre frisøren, men kunne jo like gjerne spørre her inne med det samme :) Sikkert noen frisører her også.

Håper noen har noen svar til meg! Det hadde vært veldig kjekt :):klemmer:

Endret av PeuàPeu
Videoannonse
Annonse
Gjest Silvermist
Skrevet

Straight and shine-behandlingen mister sin virkning over tid. Etter ca. 3 måneder er håret ditt tilbake til vanlig tekstur. Ergo, du blir ikke krøllete på toppen og rett i tuppene.

Skrevet

Vil anbefale denne: http://m.kcafrisor.no/ veldig flinke! :)

Takk! :)

Straight and shine-behandlingen mister sin virkning over tid. Etter ca. 3 måneder er håret ditt tilbake til vanlig tekstur. Ergo, du blir ikke krøllete på toppen og rett i tuppene.

Ok. Så etter 3 mnd. vil alle krøllene være tilbake? Jeg har bare hørt at det var en permanent greie, og det ville vare "forever", og dermed ville det ny utvokste håret være annerledes.

Skrevet (endret)

*tom*

Endret av PeuàPeu
Skrevet

Jeg hadde akkurat samme plan som deg da jeg gikk til en frisør i byen jeg hadde hørt mye bra om, etter to ganger der, derav siste gang var reklamasjon var jeg fremdeles ikke fornøyd. Jeg vil anbefale Mood, som ligger i Rådal, litt bortenfor Lagunen. Der rettet de opp i håret mitt og jeg fikk noe som ligner vanvittig mye min egen lyse sommerfarge. Veldig fornøyd! De har en egen hjemmeside også som du finner om du googler salongen :) Lykke til!

Skrevet

Takk for anbefaling! :)

Noen som har tatt straight and shine her?

Gjest Silvermist
Skrevet

Takk for anbefaling! :)

Noen som har tatt straight and shine her?

Jeg tok det for fem-seks år siden på en salong i en nabokommune til Bergen. Var stort sett fornøyd med resultatet, men virkningen forsvant jo etter en stund.

Har brazillian blowout fra en utenlandsk nettside nå, og gjør det hjemme. Er veldig fornøyd med det, men selve prosessen er dødelig kjedelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...