Gå til innhold

Brudekjoler ...igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært o gprøvd kjoler i dag hos Kristins på Lillestrøm. Fikk kjempegod service, men de hadde ikke så stort utvalg i min str. 44-46 (eller....?). Fant to kjoler som jeg likte kjempegodt, men finner ikke bilder av de noe sted (netter er jo utømmelig for bilder)

Noen som kan hjelpe??

Benjamin Roberts "Queen" , stroppeløs med perlekant øverst på livet og nede på kjolekant og slep. 2003 mod sa de....

Pronovias B 51

Også leter jeg fortsatt etter disse:

Bridlane 356 og B.Roberts 389

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den stroppelause frå Benjamin Roberts - kan det vere ein av desse? Er i alle fall nokre som liknar på beskrivelsen din her...

Skrevet

Jeg har også oppdaget at forskjellige bryllupsbutikker har dårlig utvalg i kjoler. KAnskje ikke så rart, for det må jo koste en formue å ha inne så mye klær...

De har ihvertfall sjelden min størrelse inne (36).

Men nå er du jo godtigang, når du har funnet hvilke kjoler du liker!

Du kan jo sikkert få de til å bestille kjolene?!

Eller ringe å høre med andre butikker om de har de inne?!

Man vet jo ikke hvordan kjolen blir før man ser den på.

Skrevet

Vi gifter oss 26.06.2004 så det er vel på tide at jeg finner en kjole snart :wink:

Sorry Pip det var ingen av de kjolene, men jeg vet jeg har sett den I KG et eller annet sted.

Har noen av dere fått lov til å ta bilder av kjolene når dere har vært på prøving? Så at hos Kristin var dette ikke lov.....

Skrevet

Vi gifter oss 26.06.2004 så det er vel på tide at jeg finner en kjole snart :wink:

Sorry Pip det var ingen av de kjolene, men jeg vet jeg har sett den I KG et eller annet sted.

Har noen av dere fått lov til å ta bilder av kjolene når dere har vært på prøving? Så at hos Kristin var dette ikke lov.....

Skrevet
Vi gifter oss 26.06.2004 så det er vel på tide at jeg finner en kjole snart  

Okej, da gifter vi oss samme dag ellers så kunne jeg kanskje være behjelpelig med en fin og enkel kjole i str.46 for deg.

Men dra rundt i alle brudebutikker rundt der du bor og sjekk. Og surf rundt på nett - du finner dem til slutt og da står det kanskje til og med forhandlere i Norge.

Skrevet

Dette er vel egentlig ikke noen særlig hjelp på det egentlig spørsmålet ditt, men mest ment som et tips:

Tidligere har iallfall Brudespesialisten i Drammen hatt et godt utvalg i store kjoler. Da jeg leide kjolen min der (nå er det riktignok en stund siden), fortalte hun at "store" jenter fra hele østlandet dro dit for å leie kjole fordi de hadde en del utvalg i større størrelser. Jeg hadde størrelse 44 i kjole, og jeg hadde iallfall mye å velge i. Man kan jo eventuelt ringe og høre med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...