AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Jeg hører det er så mange som skryter av dette merket, men da jeg var i en Fillippa K butikk for første gang i helgen ble jeg skuffet. Klærne ser da så kjedelig ut! Hva synes du?
Belle de Jour Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Et av mine absolutte favorittmerker. Jeg fant de ultimate skoene derfra i fjor, og behandler dem så bra jeg kan siden jeg vil ha dem i mange år framover. Det er ikke det mest spennende merket, men de har utrolig fine, enkle og klassiske/tidløse plagg av god kvalitet.
Pene sko... Skrevet 14. mars 2012 #4 Skrevet 14. mars 2012 Jeg har et par v-halser fra Filippa K som jeg er fornøyd med. Det jeg liker er at det ikke er logo på brystet. Jeg er generelt lite begeistret for logo-flash. Som de andre er inne på får du enkle og klassiske plagg til en forholdsvis billig penge.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #5 Skrevet 14. mars 2012 Filippa K er ikke stedet man går for flashy klær (det er lenge siden jeg har sett logo på klærne deres også, selv om jeg husker de hadde det før), det er stedet man går for klassiske basisplagg. Stort sett knallgod kvalitet, og så koster det ikke skjorta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå