AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Mannen min har klaget over hard hud på fotbladene sine, og den fotfilen han har er tydeligvis altfor dårlig. For mange år siden prøvde jeg Baby Foot, og husker at det var bra resultat av det. Ivertfall bedre enn en fotfil kan få til. Så jeg tenkte jeg kanskje skulle kjøpe en sånn pakke til han. Men er posene store nok til beina hans? Det er vel ikke flere størrelser på disse posene? Føler meg litt dum som spør om dette, men det får bare være Er det forresten noen som vet hvor lenge man skal ha de på?
Gjest Eld Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 De posene er gigantiske, så jeg vil tro de passer (med mindre han har unormalt store ben). De skal være på i 2 timer
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 De posene er gigantiske, så jeg vil tro de passer (med mindre han har unormalt store ben). De skal være på i 2 timer Ts her. Tusen takk for svar! Er nok snakk om str 43 i sko, så da passer de nok. Så da blir vel den eneste utfordringen å få han til å sitte i ro i 2 timer...
Gjest Eld Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 (endret) Ts her. Tusen takk for svar! Er nok snakk om str 43 i sko, så da passer de nok. Så da blir vel den eneste utfordringen å få han til å sitte i ro i 2 timer... Jeg pleier å ta sokker utenpå slik at jeg til nøds kan gå litt rundt, det gjør at jeg føler meg litt tryggere med tanke på søl og gjør også at posene sitter bedre på Endret 13. mars 2012 av Eld 1
Jade Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 Ts her. Tusen takk for svar! Er nok snakk om str 43 i sko, så da passer de nok. Så da blir vel den eneste utfordringen å få han til å sitte i ro i 2 timer... Sitte i sofaen og se en god film?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå