Gå til innhold

gravid etter SA7MA   

2 stemmer

1. 1. når ble du gravid igejn?

• 1 mnd?
    • 2 mnd?
      0
    • 3 mnd?
    • 4 mnd?
      0
    • 6 mnd?
      0
    • etter 12 mnd?
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde en SA for tre uker siden, har vært på kontroll UL og hcg blodprøver. hcg var gått ned til 0 og UL viste at alt var fint der inne. :fnise:

så nå ønsker vi å prøve igjen.

men har ikke fått mensen enda, kun litt spotting?!?

tar eggløsningstest og har :sengekos: annenhverdag for å treffe dagen, men ser jo aldri ut til å komme.. :kjefte:

Så koste hva det koste vil, testene skal gjennomføres :fnise:

vet jeg kan forvente å få tilbake mesen igjen etter 3-6 uker, men håpet på eggløsning før menstrasjonen, siden gyn sa det var bare å forsøke på nytt :jepp:

Noen som har erfaring med å bli gravid før neste mens-periode? :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leit at du mistet :klemmer:

Har ikke prøvd å bli gravid igjen enda etter min SA, så jeg får dessverre ikke svart på pollen din.

Det beste rådet jeg kan gi deg er å senke skuldrene og stresse ned, og bare kose dere med prøvingen...så sitter den før du vet ordet av det!

Ønsker deg lykke til med ny graviditet!

Skrevet

tok 3 mnd etter sa (etter ma)før vi ble gravide igjen, men den glapp dessverre etter bare noen uker.. på'n igjen!

Skrevet

tok 3 mnd etter sa (etter ma)før vi ble gravide igjen, men den glapp dessverre etter bare noen uker.. på'n igjen!

Det var trist å høre :)

Men vi får håpe den sitter når den skal sitte til oss begge to : :klemmer:

Skrevet

Leit at du mistet :klemmer:

Har ikke prøvd å bli gravid igjen enda etter min SA, så jeg får dessverre ikke svart på pollen din.

Det beste rådet jeg kan gi deg er å senke skuldrene og stresse ned, og bare kose dere med prøvingen...så sitter den før du vet ordet av det!

Ønsker deg lykke til med ny graviditet!

Var du lagt på vei når du miste da? og når (om du har) fikk du mensen tilbake igjen?

jeg har hatt brunlignende/mens di site dagene, men ikke blødninger liksom. mer som brunlig utflod :sjenert:

Skrevet

Hadde en SA for 12 måneder siden, men er fremdeles ikke gravid så svarer ikke i pollen. Brukte 1 år på å bli gravid før SAen også. Langdrygt!

Skrevet

Jeg hadde SA på tors/fred for 2 uker siden, og i dag fikk jeg positiv EL-test, så da får jeg håpe jeg får EL nå (og blir gravid med en gang ;-) Henger meg på tråden her, for jeg vil gjerne se hva andre svarer :-) Lykke til med å bli gravid igjen, Mona- :)

Skrevet

Var du lagt på vei når du miste da? og når (om du har) fikk du mensen tilbake igjen?

jeg har hatt brunlignende/mens di site dagene, men ikke blødninger liksom. mer som brunlig utflod :sjenert:

Mistet for nesten et halvt år siden, var 3 mndr på vei....fikk mensen igjen denne uka =/ Er nok blant de uheldige. For de fleste går det myyyye fortere. Masse lykke til! :klemmer:

Gjest Modig mor
Skrevet

Den første gangen jeg mistet, hadde jeg utskrapning og fikk mensen igjen etter nøyaktig fire uker. Jeg tempet ikke da, men regner med at jeg hadde eggløsning til omtrent vanlig tid. I syklusen etter ble jeg gravid, men da var eggløsningen senere enn vanlig, tror det tok omtrent tre uker. (Det svangerskapet endte med et friskt barn.)

De siste erfaringene mine: I høst var jeg 10 uker og 2 dager på vei da det ble oppdaget at det ikke var liv. Jeg fikk Cytotec for å få i gang aborten, jeg aborterte hjemme og hadde ingen komplikasjoner. Jeg begynte å tempe igjen etterpå, og det tok nesten fire uker før jeg fikk eggløsning. Da ble jeg gravid, altså uten mens imellom.

Da jeg var 16 uker på vei i det nye svangerskapet, begynte jeg å blø, og det viste seg at fosteret hadde dødd. Nå ble jeg innlagt på sykehuset og fikk Cytotec. Det er bare en drøy uke siden, så jeg vet ikke hvor lang tid det vil ta å få eggløsning nå. Jeg vil uansett unngå å bli gravid denne syklusen - kroppen min har hatt det heftig nok med to førstetrimestre på rad, jeg trenger en pause.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...