Gå til innhold

dokke som her gjørt 30 day shred

Anbefalte innlegg

Gjest HollyDolly
Skrevet

Har dokke sett mye forskjell på kroppen dokkes etter det?

Gått mye ned i vekt? Kondisen blitt betre?

veit at det er en annen tråd om 30 day shred. men den er så lang og snakk om allt mulig. det er barre ditta jeg lurer på :jepp:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er helt off topic, men selv jeg som er jevnt over god til å lese slet hardt med å skjønne overskrifta di. Du har tre skrivefeil i den korte overskrifta, og folk kan fort unngå å stikke innom fordi de ikke skjønner hva tråden handler om.

Ja, det var bare det. Jeg har aldri prøvd 30 day shred.

Gjest HollyDolly
Skrevet

jeg beklager. men er ikkje norsk så det blir dessverre en del skrivefeil :tristbla:

Skrevet

Funker sikkert, men høres jo helt høl i huet ut å starte med bråtrening før du kutter. Kan ikke skjønne annet enn at det kan medføre treningsskader og midlertidige resultater.

Skal du bli fit ville jeg kanskje begynt rolig de første ukene, før du kjører og deretter fortsetter med programmet for all fremtid. Det er også viktig å passe på kostholdet i perioden (du blir det du spiser).

Skrevet

Hei.

Norsken din er god nok. Skjønte godt spørsmålet ditt.

30 day shred virker. Jeg har trent til den nokså lenge og merker forskjell. kondisen er bedre og kroppen er strammere!

Men den krever disiplin!!

Lykke til!

Skrevet

Jeg kjørte gjennom programmet 30 day shred tre runder i fjor vår. Følte vel ikke akkurat at det gjorde noe med kondisen, men kanskje litt med kroppen ellers. Jeg var ikke ute etter å gå ned i vekt, men å få ett puff til å komme igang med trening igjen....

Nå trener jeg andre program med Jillian bla. a. sixpack på 6 uker + løper stort sett hver dag, og merker voldsom forandring. Magen er hard og den har blitt mye flatere. Lårene er knallharde....Kjenner også god fremgang i leggene...

Men føler som sagt at 30 days shred var en god oppstart for å komme igang igjen....

Gjest Solsmil
Skrevet

30 days shred er jo et styrkeprogram, først og fremst. Hvis man er helt utrent vil man sikkert merke forbedringer i forhold til utholdenhet i hverdagen, men man får ikke akkurat stålkondis av å ta noen jumpingjacks om dagen.... Selv synes jeg styrketreningen er god, men vil du ha bedre kondis er det annen trening som skal til.

Jeg har riktignok ikke fullført den slavisk, og er ikke sikker på om jeg har trent ti på hvert nivå. Men jeg har trent kondisjonstrening på siden (intervalltrening og langkjør på tredemølle 3-5 ganger i uka), i tillegg til at jeg har spist sunt, så ja: jeg har gått ned i vekt. Kondisen min har også blitt bedre i løpet av den perioden, men jeg tviler på at det er den videoen som har gjort det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...